Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har vært borti å lekke fostervann? Jeg har ikke noen smerter, men det kommer litt fostervann ut av og til. Er det noe jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror at de lekker fostervann må du kontakte fødeavdelingen

Skrevet

Hvis du tror det er vannet må du ringe fødeavdelingen. De sjekker om det er vannet, og hvis det er det så blir du satt i gang etter 3 dager hvis du ikke får rier av deg selv. Kan ikke gå mer enn tre dager å lekke. Skjedde meg sist, ble satt i gang tredje dagen da.

Skrevet

Det er helt blankt og så og si luktfritt.Følte nesten at jeg hadde tissa på meg litt. Er 39+1 uke, så det er vel store muligheter for at det er det.

Tusen takk for svar. Da skal jeg ringe fødeavdelingen.

Skrevet

Fått noe avklaring fra føden eller?

Når jeg skulle ha førstemann begynte jeg å lekke fostervann. Begynte natt til mandag. Ingen ting mer skjedde. Gikk til legen utpå dagen. Hun ba meg kjøre til føden. Ble sjekka der. Ble lagt inn på barsel. Først godt utpå kvelden begynte det å skje noe mer. Halv 8 tirsdag morgen var han ute. Men fikk beskjed at hvis ikke fødselen starta av seg selv, så hadde de satt den igang tirsdag morgen. Da ca ett døgn etter at det begynte å lekke.

Lykke til med Fødsel !

Skrevet

Jeg ringte føden med engang. Fikk beskjed om å komme, men at det ikke hastet. Måtte sørge for at det var litt fostervann i bindet jeg hadde på meg først, slik at dem fikk sjekka. På føden så dem at det var fostervann, men at det kun var en lekkasje. Tok ctg, blodtrykk, og tempen bare for å være helt sikre. Kjente og kjenner litt tak i magen innimellom, men blei sendt hjem igjen. Vi skal dit til samme tid imorra. JM trodde de venta til lørdag før de gjorde noe spesielt, hvis ikke det skjedde noe sjøl. Vi får håpe det tar seg litt mer opp etterhvert, har ikke lyst til å bli satt igang pga dette.

Skrevet

Da kommer det sikkert til å sette i gang av seg selv etterhvert tenker jeg. Jeg lakk sikkert endel mer enn deg den gang. Det kom litt i rykk og napp. Men måtte skifte bukse noen ganger i løpet av den dagen for å si det sånn.....

Men en ting er sikkert; ikke lenge til du blir mamma nå.

Du har masse å glede deg til.

Lykke til !

Du får holde oss informert om hvordan det går....

Spennende.

Skrevet

Takk for det!! Det er det jeg håper, og det trodde nok JM også. Hadde blødninger for to dager siden, men alt stoppet opp. Så jeg håper ikke det er lureri denne gangen også. Vi gleder oss masse nå, og vi er skikkelig klare for å bli foreldre for første gang.:) Jeg skal holde dere oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...