Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 jeg liker veldig godt å få en finger i rumpa når vi har sex, elsker dette, og blir kjempe kåt av det! Men når vi prøver å ha analsex, gjør det veldig vondt! Det er som om det ikke er nok plass til stangen hans der inne... det kjennes ut som om jeg revner. Kan noen gi meg noen råd eller tips? Vi vil så gjerne prøve å ha ordentlig analsex, men det går ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Første gang jeg så utstyret til mannen min, tenkte jeg "Med den størrelsen der går det aldri i livet an å ha analsex!!" Men vi har gjort det mange ganger vi, lenge og hardt til og med! Trikset er å ta seg god tid. Hastverk er lastverk! La ham slikke deg der, stikke tungen litt inn og tøy åpningen bittelitt med en finger eller to. Det hjelper å være kåt! Bruk MYE glidemiddel og sørg så for at han stikker penisen inn saaakte. Litt etter litt, centimeter for centimeter med noen pauser, til du er klar for neste "økt". Det er i ringmuskelen (helt ytterst) at det gjør vondt, så det er her du må prøve å slappe av. Det kan hjelpe at du sitter oppå ham så du styrer showet selv. HUSK - MYE GLIDEMIDDEL OG GOD TID.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg pleier å sammenligne analsex med massasje av et ømt punkt på kroppen. Det er vondt og deilig på samme tid! Og stønningen er forresten helt lik, hehe... Husk at analsex alltid gjør LITT vondt uansett. Det er jo ikke som å ha vanlig sex, og det skal det heller ikke være. Man må være litt mer forsiktig, ringmuskelen må forberedes. Og der nede er man jo vant til å presse ting ut, ikke inn. Gi dere tid!
vims-74 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 En grei huskeregel er, at når du tror det er nok glidemiddel, så bruk litt til! Som nevnt ovenfor her, så er analsex litt "vondt" uansett, men feks med massering på andre steder samtidig, så glemmer man fort at det er vondt, og det blir bare deilig.. Et annet triks du kan forsøke i tillegg til masse glidekrem er å presse litt ut når han prøver lirke seg inn, da vider ringmuskelen seg litt ut og det kan bli enklere for han å komme inn
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Min erfaring er at analsex er best om man ligger i gode gamle "misjonærstillingen". Da kan man prøve å slappe av i bein og under kropp, men mannen forsiktig glir inn med MASSE glidemiddel.....Etterhvert blir jeg mer aktiv og kan trå litt til ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 takk for alle svar. får se om det hjelper i misjonærstillingen da... noen andre gode stillinger det er å anbefale? Har satt opp glidemiddel på handlelista
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 hei hei på kondomeriet får du kjøpt et glide middel som heter anal easy, det er bedøvende men ikke sånn at du ikke merker noe. veldig bra å bruke, de selger det på nett shoppen sin
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 bruk god tid, masse smurning, og mye kos.... Prøv å massere klitten litt samtidig, det funker for meg...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Skulle bare advare om det bedøvende anal-glidemiddelet - ikke smak på det!!! Hehe... glidemiddelet jeg kjøpte luktet kirsebær og jeg var så dum å sette tungespissen bittelitt borti. Mistet følelsen i tungespissen en liten stund, kjempeekkelt! Men er man ikke så dum som meg, går det nok bra, hihi....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Jeg synes faktisk det er lettest med analsex bakfra, fordi kroppen min ikke "knyter seg" mot den første smerten så lett i denne stillingen. Det er lettere å slappe av og "åpne seg"!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 takk for flere fine svar men jeg lurer på når dere har anal sex? Det jeg mener er, har dere vanlig sex, og så bytter dere om? Eller starter dere rett i analen? Hva er best? Jeg kommer bar een gang under sex, burde jeg komme forst vaginalt, og så hoppe over til anal sex??? -hovedinnlegger-
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 Jeg ville anbefale noe vaginal sex før analsex, men ikke slik at du får orgasme. (siden du bare kommer én gang) Deretter analsex, med supplementsstimuli (der det fungerer best for deg) Dette kan både du eller han gjøre. Siden det kan være litt vanskelig å komme av anal-stimulering alene. Hvis du allerede har fått din eneste orgasme før anal-sex kan anal-sexen virke uengasjerende og litt plagsomt.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 dere som har analsex: bruker dere kondom? vi har hatt et par "uhell" som ikke er noe særlig tiltrekkende, det er ikke det man tenner på når man skal ha det deilig.... Vi har kun hatt analsex en gang, vi fikk det fint til det var mer synet etterpå som skremte oss bort, noen som har gode råd angående det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå