aniamund Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei alle sammen.Er bekymra for mye denne tida vi som skal ha babyer ser jeg,he he.Jeg kikker gjennom her for å se om noen har det som meg.Men det jeg bekymrer meg mest for er att jeg har egentlig ikke hatt noen plager,rare greier,men da tenker jeg igjen er det normalt da tru...Ikke vært kvalm-ikke hovna opp,sover godt,alle prøver og tester er topp-blodtrykk,hjertelyd,blodprosent.osv.Kjenner liv hver dag, men ikke for mye,må være en rolig baby-er i uke 35 nå,men alikevel tenker jeg att tenk om noe er galt med den lille...Vi er rare vi vordende mødre..Ha en god sommer alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, i følge mannen min er gravide damer en egen rase.... Det er nok naturlig at vi bekymrer oss mye. Jeg har som deg hatt et helt knirkefritt og problemfritt svangerskap. Det burde jo være et godt tegn. men tror det er typisk menneskelig - kanskje også typisk norsk - å tenke nå har gått bra så lenge, når skal det snu? Det må jo skje noe fælt før eller siden? Vi fortjener liksom ikke å ha det bra. Jeg kan i hvert fall i høyeste grad ha slike tankemønstre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå