Mamsen med lillemor i magen Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Er kommet til uke 18 nå, men har ikke hatt så flat mage på flere mnd! Etter at jeg blei gravid, este jeg ut, som de fleste de 10-12 første ukene, var veldig oppblåst. Så ble magen ganske flat igjen, men så begynte den virkelig å vokse fra ca uke 13-16. Så nesten ut som om jeg skulle ha tvillinger, og dette var ikke oppblåst mage, kan ikke sammenlignes... Men da uke 17 traff, begynte magen å krympe, og det har den gjort helt siden. Nå er magen nesten helt flat, og dette virker ikke logisk i det hele tatt! Babyen er tross alt 18 cm i uke 18... Har noen ideer om hvorfor dette skjer? Syns det er veldig merkelig, og jeg som var så glad og stolt over magen min!
*Lucia* Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg kan dessverre ikke svare (sikkert ikke så mange andre som kan heller siden det ikke har kommet noen svar) Men; er du bekymret så må du ringe legen din!! Lykke til! :-)
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Kanskje folk ikke svarer fordi de ikke vet hva de skal svare. Jeg tipper at det er helt normalt, men jeg har jo ikke peiling.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Jeg vil anta at du har vært oppblåst selv om du ikke har følt deg oppblåst:-) Magen kommer nok tilbake skal du se:-)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Slapp av jenta Dette er helt normalt.. Lest om flere som vokser for saa og krype og vokse igjen.. Du skal nok se at det kommer til aa vokse jevnt om noen uker Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå