Gå til innhold

Føler meg ikke gravid........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har det sånn? Har ikke følt meg gravid i det hele tatt. Var på ul når jeg var 10+4 og da så alt kjempe bra ut. Når begynte dere å få mage? Er 13 på vei nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 15+0 idag, og føler meg heller ikke gravid...

Skrevet

Jeg var veldig dårlig de første 12 ukene, men alikevel følte jeg meg ikke gravid. Jeg begynte t.o.m å tvile på om jeg virkelig var det til tross for posetiv prøve. Følte meg rimelig lettet da jeg på ultralyd fikk det bekreftet, gravidfølelsen kom alikevel ikke skikkelig før rundt uke 13, da jeg følte liv der inne for første gang. Det er jo først da vi får et forhold til barnet..

Skrevet

Jeg hadde det akkurat på samme måte. Følte meg ikke gravid før ca uke 19-20, men alt var supert da jeg var på ul i begynnelsen av uke 18 :) Det er nok veldig vanlig, alt er sikkert bra likevel :)

Skrevet

jeg gikk i hele mitt første svangerskap uten å føle meg gravid....endte ofte med tårer for jeg følte det var noe galt med meg...men morsfølelsen kom iallefall når jenta kom til verden:-)

denne gangen er det takk og lov motsatt....men det er ikke noe merkelig med det:-)

følelsen kommer nok før eller siden....om kansje så sent som min første gang....da jeg var ferdiggådd....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...