Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Har kjent lite liv i dag, men har babywatcher så har hørt at hjertelyden er fin. Burde jeg likevel bekymre meg eller har den lille bare en rolig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvor langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er 37 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Tror ikke du skal bekymre deg. jeg har også veldig lite liv i magen nå, dro på en kontroll for å være sikker. Ring sykehuset og forklar hvordan det er, så får du sikkert komme på kontroll og sjekke at alt er bra med morkake og navlesnora og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindamor og Oliver Skrevet 20. juli 2006 #5 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har vært livredd lenge og skulle nok ha sjekket men nå er iallefall aktiviteten på høyt nivå..nå synes jeg det sparkes "nesten" alt for mye.Ikke bekymre deg,jeg var sist 37 uker da jeg var på nippet til å ringe..alså ikke så lenge siden.Min har vært enormt stille gjennom hele svangerskapet og nå er den helt turbo.. Kanskje har den det veldig trangt og sover derfor mye..håper du også vil få en opplevelse av mye liv i neste uka..og forhåpentligvis betyr det at den lille vil ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå