Gå til innhold

Hei MimmiConstance14pp

Anbefalte innlegg

Heisann..

Ser du er ny her inne...

Lyst å spå meg?

Jeg er født 30.01.72

Han er født 08.08.84

Når blir jeg gravid? Hvor mange barn får jeg? Kjønn?

Og så lurer jeg på om min kjære elsker meg.... og kommer til å fri til meg?

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5684334-hei-mimmiconstance14pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var spennende nyheter...

Har alltid hørt at gode elskere lager jenter... Håper at dette stemmer da, for min kjære er helt utrolig deilig å ha med å gjøre...

Vi holder akkurat nå på å vurdere kjøp av valp. Det skal bli født noen valper denne uken, som vi lurer på å kjøpe fra. Ser du hvordan det går og hva slags kjønn vi får på valpen?

Fikk høre tidligere idag at fødselen var igang, men jeg vet ikke hvor mange dager hunder kan gå før de føder...

Tispe? Har bare hatt hann-hund før jeg, så det kan bli spennende med ei tispe om det blir det..

Jeg har et innlegg til jeg gjerne ville hatt svar på. Kan jeg dytte den oppover, så du ser den?

Annonse

Hei igjen MimmiConstance

Fikk mail idag om at vi kan få en hanne. Det ble født 5 valper i forrige uke, men tispene var "bortbestilt" før vi kontaktet dem.

Så da ble det dessverre feil fra din side denne gangen, da du mente vi fikk tispe og at de skulle bli født denne uken... Men jeg har tro på deg alllikevel da..(Måtte bare gi tilbakemelding som du ba om)

Når det gjelder frieri... Så greide ikke jeg holde meg lenger på lørdagen. Jeg fridde til min kjære... Han sa ja han...

Og nå holder vi på å lage barn for fullt...

Kunne du sett om du ser noe endring i spådommen din?

Samboer har tatt sædkvalitets-test hjemme. Kjøpt på billige-tester. Men den var positiv på den rette måten... Selv har jeg ikke testet noe mer enn EL-tester for å finne EL. Ønsker oss så inderlig et barn (Eller flere).

På forhånd takk... i denne varmen....

Kjempe fint med tilbakemeldinger assa, var en av de første dagene jeg spådde her inne, så da er det større sjans for at det blir feil vet du...

Gratulerer så masse da, med forlovelsen, det var hyggelig...

Hva er fødselsdatoen din da???

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...