Gå til innhold

Vondt eller bedre av BIM?

madremia

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og mobiliserer veldig. Ser etter ny jobb i byen hvor min samboer skal flytte til: Har allerede ringt på en stillingsannonse og de sa de ventet glad på søknaden min. Her gjelder det å være offensiv.

Da dette skjedde meg i sommer, lengtet jeg etter å komme hjem, kunn elogge meg på, og få trøst fra dere flotte damer. Nå sitter jeg på jobb og klarer ikke la være å gå inn her hele tiden.

Kan det være at BIM gjør oss litt smårar?

Har dere følt at dere må droppe turene innom her for å få det bedre med dere selv?

Eller klarer dere kanskje å bare gå inn en gang om dagen?

kanskje er jeg bare helt på tuppa nå og hekta på å finne trøst fra andre som kan forstå hvor vondt dette gjør.

Det er deilig å lese om alle som blir fort gravide igjen.

Jeg prøver nå å legge gode planer for høsten så jeg kan glede meg over livet igjen! I går tok jeg meg et glass gin and tonic på uteplassen min. Det gjorde godt - anbefales!

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg 100% igjen i det du skriver...Sitter på jobb og fokuset er mer på bim enn på jobb. Noen dager kjenner jeg litt på det at jeg ikke bør være her så mye, for å komme litt ut av "bobla" mi..Men det er veldig vanskelig, for det er kun det å lage barn jeg er opptatt av nå og egentlig bare det jeg har plass til å være opptatt av nå.

Det er helt normalt å søke trøst hos andre som forstår deg i den situasjonen du er i nå, der er derfor vi er her alle sammen tror jeg. da får det heller gå litt utover jobben i en periode..

Jeg har kjent det noen ganger at jeg bare er nødt til å ta en pause fra BIM. Særlig når vi driver med prøverørsforsøk...man bare MÅ få bort fokuset av og til, ellers tror ikke jeg at det er helt bra... he he :o)

Samtidig er dette verdens mest fantastiske forum!! Merker det bare en stikker nesa inn at alle tenker på deg og har omsorg for deg. Det er masse venner her....det er bare det at vi ikke ser hverandre. Men den støtten jeg har fått på BIM kan nesten ikke måles med noe annet.

Akkurat nå har jeg en "BIM-periode"..... ;o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...