Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om du kunne se en graviditet på meg snart???

Har blitt spåd aug/sept av noen, hadde vært spennende å se hva du fikk opp.

Lurer også på kjønn og hvor mange totalt...

Både jeg og sambo er Løver.

Tusen takk for at du tok deg tid...

Ha en kjempe fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg 23.08.85

Han 19.08.85

Skrevet

får opp at du blir gravid i august jeg også og at det blir en gutt...:)

kan du se på meg...

Hvordan kommer det til og gå med meg og mannen min i fremmover vil vi få det bra?? vil vi få barn?? vil jeg klare og utføre skolen jeg begynner på 6september..begynner på it-linja...

jeg 070875

han 120474

klem

Skrevet

oi, alle som har spåd meg sier den samme mnd, og det er den mnd jeg fikk selv også... dette blir spennende å se...

Hvis forholdet ditt er litt "Vassent" nå så kommer det til å bli mye bedre fremover, litt etter litt... Dere kommer til å få det bra sammen...

Graviditet på deg rundt april 07, med en gutt...

Skolen kommer du til å klare helt fint, men det vil kreve en del av deg... Det kan være at du vil føle deg sliten til tider... Ellers så vil det gå bra...

Klem

Mimmi

Skrevet

Hei

takk for at du så på meg..hvordan kommer det til og gå med ryggen min og skolegangen da?? da jeg er en del plaget med ryggen..kan opplyse om at jeg er ryggopperert i 1994...men ble erklert 100%frisk og er i jobb :):)

Vil jeg komme i full jobb etter studiene??

Klem

Skrevet

Bare hyggelig det assa...

Du kommer nok til å ha litt vondt under studiene, det kan kansje være lurt å trene om du har tid, sliter selv med ryggproblemer, men holder det i sjakk med trening... Det gjorde underverker for meg...

Du kommer ut i full jobb etter studiene dine er over...

Bare å spørre om det er mer du lurer på...

Klem

Mimmi

Skrevet

Ja jeg trener noe på elixia og kommer til og fortsette med det der vi skal flytte nå også...

Jeg lurer veldig på en god venn av meg han er født 070877..og vi har kutta kontakten fordi det utvikla seg litt mere enn som et vennskap.men jeg sliter med og glemme han..hva kommer til og skje med han...?? vil han få seg ën snill kjæreste snart..?? er det sant som han sier at han er veldig glad i meg...eller leker han med meg??

lurer så forferdelig...

Klem

Skrevet

han blir vel ikke sammen med meg sikkert ikke?? huff nå spørr jeg mye her....maser jeg nå...

Skrevet

Hehe, må nesten smile litt jeg...

oi, samme dato som deg... Det kan jo kansje bli morro...

Vel, begge to er jo forelsket i hverandre, dere to altså... Tror dere kommer til å bli ett par før året er omme...

Han leker ikke når han sier at han er glad i deg...

Kan du se for meg om jeg hadde eggløsning den 16, eller om jeg hadde det uka før???

Skrevet

uff så skummelt da..ja det er noe komisk..vi kutter kontakten og tar den opp igjen hele tiden..hvordan kommer det til og gå med oss da..?? og hvordan blir vi sammen?? jeg som skal flytte og alt for og begynne på skole??

du hadde eggløsning forrige uke:)

Klem

Skrevet

er bare så nderlig glad i han..og savner han..snufs...men er jo gift...ups...

Skrevet

Det var det jeg trodde åsså, tror jeg hadde en liten blødning under denne eggløsningen... Da er det jo ganske store muligheter for at jeg kan bli gravid denne mnd da, gleder meg til august, så jeg får testa...

Skrevet

så kos da..ønsker deg masse lykketil vennen...men nå skal jeg i parken men ei veninne og kose meg med noen kalde halvliterer og fint sommer vær...så ha en fin sommer kveld:)

er du heeeelt sikker på at jeg blir sammen med han andre?? hihihi

Skrevet

Det er jo absolutt ikke sikkert at jeg har rett i det hele tatt da, om du har det bra med mannen din nå så er det kansje heller mer sansynlig at du fortsetter med ham også da...

Du må bare følge hjertet og magefølesene dine så går nok alt bra...

Skrevet

oki..ha en fin kveld..og takk for at du så på meg:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...