♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 dere begynner å gråte etter sex, spes etter orgasme ?? Skikkelig plagsomt, tårene bare triller og sambo blir helt fortvilet jo Er jo ikke fordi jeg er lei meg eller noe, kjenner bare at hele ansiktet rykker til og da vet jeg at tårene er på tur ! Jeg som har fått sexlysten skikkelig tilbake Er kun når jeg er gravid at dette har skjedd !
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Har opplevd dette noen ganger, ikke bare når jeg er gravid, men oftest da. Det er nok hormonene igjen.. he.e... jeg kan jo begynne å grine bare jeg hører en fin sang for tida.. da er det ikke rart jeg griner etter en skikkelig god orgasme eller et skikkelig godt samleie Heldigvis skjønner mannen min at det er positive tårer!
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har opplevd dette mange ganger. Ikke etter at jeg ble gravid, men før det. Skjer ofte når jeg har hatt en spesielt god orgasme. Mannen min er vant med det nå, men det ble litt oppstyr i begynnelsen. Nå ler vi bare av det. ;p
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 Så bra at det ikke bare er meg.. Er ellers ikke plaget noe særlig av hormoner i dette svangerskapet : ) Sambo trodde han hadde gjort meg noe vondt første gang.. Han har ikke sett eller hørt meg gråte før og ble litt sjokkert for å si det mildt ; )
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Har skjedd et par ganger før jeg ble gravid.. Har han aldri sett deg gråte før? WOW
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2006 Nei jeg bruker ikke gråte så lett
rødhette* Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Hehe Jeg er nok innimellom en smule hormonell ja (som alle andre gravide, hihi), og kan ta til tårene litt fort innimellom nå ja (ta når det ble født baby på Friends, som jeg så her om dagen!), men har nok ikke grått under sex nei.. (enda iallfall)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Jeg også gråter VELDIG lett om dagen, av alt søtt, trist, irriterende, som jeg blir sint av osv.... men ikke etter eller under sex nei.... blir vel neste det da.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå