Gå til innhold

Privat ul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heisann! skal fortelle familien om det store underet i slutten av august, da vi er samlet. jeg har bare så inderlig lyst til å ta en ul før det, så jeg kan vise og fortelle litt mer :-) noen som vet hvor tidlig man kan gjøre det? Er ca uke 10-11 da)? og om det kan gjøres i trondheim? og hvor mye det koster? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meidicus.Sverresgate 15 E, 7012 Trondheim, tlf: 73871480. Hvis du får en legehenvisning gjør de det gratis, hvis ikke koster det vel i underkant av tusenlappen tenker jeg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selv ta privat UL i trondheim 7 august.. er da 12 uker på vei.. :o)

Skal til Medicus. Vanlig UL koster 700 kr.. mens de har også fått 3D ultralyd nå som koster 1300 og da får du med deg cd hjem med bilder på av lille nurket... :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! DU velger selv hvilken UL du vil ta så klart! :o)

 

PS2! Du velger selv om når du vil ta UL (uansett hvor mange uker du er på vei...) men har selv i ettertid prøvd å ringe de for å få time tidligere, men pga FULLT PROGRAM så var min time som jeg da allerede hadde fått den tidligste de kunne gi meg... så skynd deg å ring for å få time før slutten av august! :o)

 

 

LYKKE TIL!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gynekolog Brodtkorp i Trondhein tar ultralyd. Det koster ca 700 kr hvis du ikke har henvisning, men ventetiden der er veldig kort, og Brodtkorp er kjempeflink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...