Gå til innhold

April: Da har vi vært på røntgen for første gang...

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!!!

Er jo kjempe lenge siden jeg har hatt tid til å satt meg ned her å skrevet ett inlegg.. Håper på litt bedre tid fremover!

Alexandra har en fot som virker som den er kortere enn den andre, så vi har vært å tatt røntgen og vært hos ortopeden for å se om hun trenger behandling.. Men heldigvis tror han at det skal rette seg av seg selv.. Og dere skulle sett hvor flink jenta mi var til å ligge stille.. Så det var ingen problemer i det hele tatt.. Så når vi var ferdige der mente mamma`n at det var på tide med en liten gave for at hun var så flink så da gikk turen rett til leikebutikken og kjøpte dukkevogn, og en leikebuss av et slag.. Så da var det ei lita jente som koste seg da..

Ellers er vi flyttet inn i nytt hus, og stortrives... Og alexandra vokser for hver dag.. så herlig alder dette her :o)

Men vet dere hva?????

Jeg har gått å spydd så mye i det siste, så i dag har jeg vært på ultralyd for å se om de fant noe i magen min... Og joda, jeg har fått gallestein!!! Huff, hva i alle dager er det for en ting å få da??? Skal diskutere med legen min hva vi skal gjøre, men tviler på at det er aktuelt med noen operasjon.. så får vel bare venne meg til denne spyingen tror jeg :o(

Jaja, nok klaging!! hehe..

Håper dere har en kjempe flott sommer, også håper jeg at jeg ser dere her litt oftere fremover!

Stor sommerklem fra

Fortsetter under...

Hei hei.

Koselig å höre fra dere igjen.Så flink hun er da som ligger stille, dt hadde aldrig Siri gjort. Hun har "mark i rompa og lopper i blodet" som det sies hehe.Koser seg sikkert med dukkevognen nå da.

Så fint att dere trives i det nye huset også da.

Synd det med gallestein,men håper det går over etterhvert da.

Dere får ha en fortsatt koselig sommer, her er det full fart på stranden om dagen og jobbing på kvelden.Men etter helgen nå begynner ferien min og da reiser vi en tur til Danmark og til Norge.

God sommer til dere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...