Gå til innhold

hyyyyler før hun sovner når hun er trøtt...

Anbefalte innlegg

klikker snar...

vær gang jeg skal legge henne på dagen.ser at hun er trøtt,og fått mat,ny bleie.alt er bra.

men hun hyler og bærer seg vær gang før hun sovner.

jeg tror hun vil bli tatt opp og vugga i søvn.gjorde det før men sluttet med det nå.

men gjør så vondt i hjertet når hun ligger der og hyler men hun må jo sove ellers blir hun overtrøtt.

kan ikke være tenner da?skikkelig grinete..

Fortsetter under...

når vår blir trøtt, gjesper, kneker seg i øynene, sutrer og griner, og skal legge han skjer det skjeldent smertefritt.

jeg bysser han i søn på armen, nå er han temmelig sprellsk der, men jeg holder han godt inntil meg, han hyler og vrenger, bare en liten stund, alt fra 10 sekunder til 10 minutter kanskje, så finner han roen, sutter på tommenlen, jeg synger og klapper han lett på rumpa, så glir øynene igjen, og så sitter jeg slik noen minutter till han er sovna skikkelig, da legger jeg han ned, og går ut. vi gjør det likt på kvelden også.

tar sikkert ikke 10 minutter, bare føles veldig lenge av og til. men merker jeg at det ikke går, setter jeg han opp på fanget og snakker litt til han, så finner vi på noe annet, blir han ikke trøtt igjen var han sikkert ikke trøtt til å begynne med heller.

jeg synest dette funker veldig fint, for vanligvis er det fort gjort om jeg holder han og bysser han. selvsagt er det best om han bare sovner med en gang, det er jo det vi prøver å oppnå, men tror det er veldig vanlig at de har en liten utblåsning før de sovner, noen sier de må bli kvitt den siste lille biten med energi.

hvorfor sluttet du å vugge henne i søvn? sovnet hun ikke da?

nei..vi vugga henne i søvn så vokna hu og grein.og sånn holt vi på i tre timer.

til slutt var vi helt utslitte.hun blir så grinete når hun er trøtt og til slutt spurte jeg helsesøster om råd.

hun sa siden hun er 4 måneder tåler hun å grine seg i søvn ,bare vi viser at vi er der og trøster henne vært 5 min og ikke tar henne opp av senga.

men er vanskelig for hun hylskriker jo..hjerteskjærende...

men om vi ikke gjør det kommer vi til å kolapse både jeg og kjæresten.

det med vuggingen må avvennes en gang uasett,vennina mi gjordedet når ungen førdt var ni måneder..et helvete i tre dager..

så fornuften sier jo hun kan gråte seg i søvn men grusomt å høre på...

Annonse

Slik oppførte jenten vår også seg, helt til vi begynte med sleepsense opplegget. Da laget vi en rutine før vi lallet henne, slik at hun mentalt forberedte seg på å bli lagt. De skal også lære seg å falle i søvn av seg selv, så jeg tror det er lurt at du har sluttet å bysse henne i søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...