Gå til innhold

Syden..


2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Mallorca 19 august og være der i ei uke med sol og varme... det jeg nå er litt bekymret for er om jeg må ta ting litt rolig mens jeg er der nede med tanke på varme og sol...

har lest at en ikke bør bli for VARM da dette kan overopphete barnet i magen......

og er også spent på hvordan jeg reagerer på varmen... er veldig varm av meg selv nå etter at jeg ble gravid..

er 9+4 idag.

 

:)

 

Noen råd???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste rådet jeg kan gi er å drikke MYE!! Du kan jo heller sitte litt i skyggen og bade mye så du får kjøle deg ned! Ta med drikke når du skal ut å gå. Ha en kjempe fin tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv i asia da jeg var et par måneder på vei. Gikk kjempe fint! Parasoll, vann å drikke og vann i basseng/sjø gjorde underverket! Lytt til kroppen og hva den sier og kos deg. Perfekt start på et svangerskap spør du meg :o)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi reiser til hellas nå i begynnelsen av august. Har tenkt akkurat de samme tankene som deg, ... og vi har ikke en gang air con. på rommet vi skal bo på!! Prøver å få booket om, men det er rimelig fullt der nede nå. Men jeg gleder meg likevel mye.

Skal slappe av og kose oss masse og det er sikkert helt perfekt for den lille spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Marokko i 3 uker nå i juni/juli, og det gikk fint! Var uheldigvis mye kvalm, og hadde problemer med maten der nede. Ellers merket jeg at jeg ikke var like glad i sol og varme som jeg har vært før, og ble fort sliten. Derfor passet jeg på å drikke mye, og lytte til kroppen min. Når jeg følte meg sliten, så ble det hvile....Så hold deg i vann, skygge og drikk mye vann er mitt råd! God tur, og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VArmen går sikkert bra, men husk mye vann.

 

Ellers bør man være litt ekstra forsikitig med mat i syden. Husk Godt stekt kjøtt, unngå fiskemat.

 

Kos dere masse, er kjempemisunnelig her i dritværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Gran Canaria da jeg var gravid med lillesnuppa. Var der i slutten av august og da var det hetebølge. Ikke noe aircondition på rommet heller. Badet og solte meg masse. Drakk mye vann og brus. Enkelte netter lå jeg med våte håndkler over føttene og skuldrene pga varmen. Var ellers nøye med det jeg spiste.

 

Er snart 12 uker på vei nå og vi reiser til Kreta i august- gleder meg:-)

 

Kos deg på Mallrca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...