Gå til innhold

Bergen treffet 11 august!! Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bedre med opp enn ned... tror ikke du?

Skrevet

Nå for den ned igjen...er her ingen andre fra bergen herinne da????

Skrevet

Har du lenge ferie???

Skrevet

Meg? Hvem?

Jeg har ferie til neste uke jeg... Dere andre da?

Skrevet

Jeg har ferie frem til og med 14.august!

Reiser på ferie i morgen tidlig. Dere må kose dere, teste masse positivt og dytte opp denne tråden!

Skrevet

God ferie da!!! :-)

Dytter og dytter vet du :-)

Skrevet

Uff da.... du får ta deg en trøste øl sammen med meg da!

Skrevet

Vin er selve livet!!!

Skrevet

nåååja.. ikke helt enig der.. hmpf.. champis?

Skrevet

Elsker Cava hvis det teller. Når vi får lønn (håper fredag) skal jeg kjøpe masse cava for helgen!! Både hvit og rose!! Nammis!! Og så jordbær så klart!

Skrevet

CAAAVAAAA!!!!

Skrevet

ARGH!! så på gamle vakt plan.. har ikke fri før halv ni fredag 11... må prøve åbytte i morgen!! eller i helgen... VIL HA FRI jeg også...vil på treffet!!

Skrevet

Du må bytte!!! For med Ine på ferie og du på jobb blir det nok ikke treff, ¨så si ifra i god tid hvis vi må bytte dag!!! (Da reiser jeg på weekend istedet)

Skrevet

ser ut som jeg får byttet!! så på planen min hjemme!! hadde faktisk fri på den opprinelige.. men så viips, var jeg oppført... men får svar i morgen om jeg har fått fri.. *krysser fingrer* trenger fri igjen snart!!

Skrevet

meene... du? kommer ikke ine hjem til treffet da??

Skrevet

Håper du får fri!!! Syns jeg så at Ine skrev over at hun er på ferie...men hun kommer vel hjem før treffet? Håper!

Skrevet

JIIPPPIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg fikk fri:) så da er jeg klar til 11 august! fikk fri hele dagen!! eneste er at jeg skal tidlig på jobb lørdagen, men det ikke noen hindring :) weee!!

tror hun kommer, skulle vel på ferie denne og neste uke??

Skrevet

ehh må bare spørre....

Prøver dere å bli gravid alle sammen..og er dere inne i en "sikker periode" når dere skalut siden dere drikker?

Høres kansje teit ut..men tenkte så masse på dette i går.. vi driver å prøver nemlig og jeg har eggløsnng i dag, skla ut neste helg å det er jo ikke helt store å drikke egentlig før jeg har fått mens\test igjen .. eller?

hehe tenker på alt...

Skrevet

man kan ikke slutte å leve selvom man er prøver... vi prøver alle sammen ja... man kan kose seg med vil og øl før testen viser positiv!! uten dårligsamvitighet mener jeg... tenk på alle de om har de fyllakulene før de finner ut at de har vært gravid?... skader ikke om man har vett nok til å stoppe når man er gravid! :) koooos deg neste helg!! drikk heller med måte! du trenger ikke bli kjempe full

Skrevet

Treffet er 3 dager før min ikm... da tester jeg, er den negaitv så drikker jeg vin. Jeg har prøvd så lenge nå at jeg ikke driver å håper etter negativ test lengre. Er den negativ, er jeg nok ikke gravid... :-) Gleder meg masse til den dagen :-) Tenk om jeg er gravid??? Kommer uansett da selvfølgelig! ¨Må jo sørge for at jeg får noen til å ta over å arranhere Bergen treffene for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...