Gå til innhold

Bergen treffet 11 august!! Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

JIIPPPIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg fikk fri:) så da er jeg klar til 11 august! fikk fri hele dagen!! eneste er at jeg skal tidlig på jobb lørdagen, men det ikke noen hindring :) weee!!

tror hun kommer, skulle vel på ferie denne og neste uke??

ehh må bare spørre....

Prøver dere å bli gravid alle sammen..og er dere inne i en "sikker periode" når dere skalut siden dere drikker?

Høres kansje teit ut..men tenkte så masse på dette i går.. vi driver å prøver nemlig og jeg har eggløsnng i dag, skla ut neste helg å det er jo ikke helt store å drikke egentlig før jeg har fått mens\test igjen .. eller?

hehe tenker på alt...

man kan ikke slutte å leve selvom man er prøver... vi prøver alle sammen ja... man kan kose seg med vil og øl før testen viser positiv!! uten dårligsamvitighet mener jeg... tenk på alle de om har de fyllakulene før de finner ut at de har vært gravid?... skader ikke om man har vett nok til å stoppe når man er gravid! :) koooos deg neste helg!! drikk heller med måte! du trenger ikke bli kjempe full

Treffet er 3 dager før min ikm... da tester jeg, er den negaitv så drikker jeg vin. Jeg har prøvd så lenge nå at jeg ikke driver å håper etter negativ test lengre. Er den negativ, er jeg nok ikke gravid... :-) Gleder meg masse til den dagen :-) Tenk om jeg er gravid??? Kommer uansett da selvfølgelig! ¨Må jo sørge for at jeg får noen til å ta over å arranhere Bergen treffene for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...