selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er lei av vann, og prøver å la være å drikke brus. Iste blir jeg kvalm av, og jeg vil helst styre unna sukkerholdig drikke pga legger lett på meg. tips anyone?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 saft ?? Er så glad i den derre fun wild berries.. eller hva det var den heter Drikker mest vann, men er godt med variasjon altså !!
rødhette* Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Vann er best... Ellers er det godt å lage seg en alkoholfri strawberry daquiri også.... nam nam
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 hehe blir kvalm av den også... ikke så lett dette ... hehe
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 hva med vann med lime eller sitron i? Det drikker jeg maaaase av for tiden, men så er jeg limeoman også da:) når jeg er lei dette drikker jeg bris med mango, den syns iallafall jeg er supergod:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 eg e no då blitt litt hekta på coop sin blåbær iste light.. Minner om en saft eg drakk da eg var liten, men hakke peil på hva den het:-)
Love2bemom Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Det finnes jo utallige sorter av vann med smak både med og uten kullsyre!! Og det er kjempegodt!!! Og da kan du jo variere med forskjellige smaker! Drikker mye av det selv...
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2006 Ja så sær som jeg er så kan jeg faktisk ikke fordra vann med kullsyre... hehehe..... men det å freshe opp vannet med lime eller sitron var jo en god ide! tror jeg stikker over på butikken og kjøper en sitron jeg kan dele opp og putte i vannflaska mi
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Hehe, enig. Jeg er limeoman. I går spiste jeg 4 lime. En i teen på morgenen, to (fileterte lime) i teen på kvelden og en pressa over salaten til middag:)
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2006 hehehe... du er ikke vel bevart Jeg takler ikke smaken av lime dessverre..... bittelitt lime i vannet kan til nød gå... men FIRE på en dag? woho! du er vill og gal Men for all del - mye bedre å ha kick på lime og moreller enn sjokolade!
Sylteflesk Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 Jeg drikker masse vann med lime og eller sitron, det er ordentlig digg. De såkalte vannene med smak på butikken er jo fulle av kunstige søtstoffer, jeg synes de er ordentlig ekle. Nora har forresten kommet med en ny sak nå - Tørst. Det er en literskartong med vann med smak, den med sitron og lime er kjempegod, masse sitrussmak. Den er tilsatt litt sukker (5 %), men er veldig frisk. Jeg drikker den av og til hvis jeg har lyst på noe brus- eller saftaktig. Står sammen med juicen i butikken. Prøv å fryse ned sitronskiver eller limeskiver enkeltvis (sånn at de ikke klistrer seg sammen), supre isbiter! Ellers drikker jeg av og til Cultura naturell som jeg pisker opp med litt vann for å få den friskere og lettere, og tilsetter smak, for eksempel litt appelsinjuice eller sitronsaft. Blir supergodt, litt som indisk lassi hvis du har smakt det.
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Dette har altså blitt en Lime kontra Sitron krangel. Arrrrg. Sitron har altfor masse steiner, og jeg hater steiner....!
Motoko Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 Et godt tips kan være og lage smooties.Lager de av frisk frukt/frosne bær, yoghurt el. juice, sunt, godt og avkjølende i varmen! Lager to forskjellige : Skogsbærsmootie : 1 stor boks skogsbæryoghurt 400 gr. med frossen skogsbærblanding. 1 banan 1dl vann 1ss fruktose Bringebærsmootie : 4-500gr frosne bringebær 2 dl appelsinjuice 2 bananer 1ss fruktose Mvh meg
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 20. juli 2006 #15 Skrevet 20. juli 2006 jeg bruker å fryse ned sukkerfri appeslinsaft i frysern rundt et par timer så denger jeg flasken litt og får appelsinsaft med store isklumper.. deilig i varmen.....(gjør det med vanlig vann også..) og jeg unner meg et glass cola i ny og ne.....
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 20. juli 2006 Krangel? Du ska få krangel ja!!! Surt er bedre enn bittert, dessuten er gul en bedre farge enn grønn, blæh!
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #17 Skrevet 20. juli 2006 Blæh meg langt oppi ræva. Lime ruler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #18 Skrevet 20. juli 2006 Limesympatisører er generelt usympatiske mennesker med hang til syke preferanser innen frukt og grønt. Så det såh!
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #19 Skrevet 20. juli 2006 Godt med en latter utpå dagen. Hihi. Men; hvor i all verden tar du det fra at gul er bedre enn grønn? Hæh? er du helt tett i pappen eller?
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2006 Det stemmer! Lime-sympatisører er usympatiske, sitron-sympatisører er dumme! Det er da noe alle vet!?!?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2006 #22 Skrevet 20. juli 2006 hei og hopp. lag det milksjek. melk er bra for det og babyen og digg med er det også. om du dropper isen og putter oppi bær og isbiter får du samme efekten bare i en sunnere variant. du kan gjøre mye morsomt med bær og om du ikke syns det blir søtt nok så bare putter du oppi litt banan. det er veldig søtende.
Grigri m/3 gutter Skrevet 20. juli 2006 #23 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har tatt frem kjøkkenmaskinen og lager meg en slags milkshake av melk, yoghurt og bær. Enkelt og godt. Så langt har jeg brukt nektarin- eller aprikosyoghurt og jordbær, men jeg har tenkt å prøve meg fra til andre gode blandinger også. Isbiter vet jeg ikke om den kan knuse med sånne vanlige helikopter-rotor-aktige blad? Kan jo prøve å se, har heller ikke prøvd å kjøpe frosne bær enda, men det skal på lista mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå