Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Er det andre som sliter med dette? Får det helt plutselig uten noen som helst foranledning. Føler at jeg har kommet i overgangsalderen. Ü Har vel med hormoner å gjøre så det er vel ikke så utenkelig at man får det som gravid også.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 hehe jepp!!! har bare sotte her å skreve litt i ei bok å sotte på datan.. men varm å svett .. ja jett om.. det er jo ganske varmt her i dag da.. men holder meg nok mer inne en ute for det er litt kjøligere her...
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Samme her, helt jæ..... enkelte ganger. Men det er vel hormonene som er i gang. Orker heller ikke være mye ute i solen, altfor varmt. Men heldigvis ikke lang tid igjen, 40 dager igjen i dag....jippi
Sigbeth Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 ...har begynt å få hetetokter når jeg sover jeg.... er alltid så svett når jeg våkner!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 jeg kan få hetetokter bare sånn plutselig, for det som regel på dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå