grå :) Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 jeg er innom jevnlig og ser, men har liksom ikke så mye å spørre om. leser og svarer for det meste
Mrs. Smiley Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Er her ofte, men det virker så stilt her inne... :-) Skulle fått opp aktiviteten litt.. :-)
Mrs. Smiley Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Absolutt! :-) Jeg er en jente på 26 år, gift og har vært prøver en liten stund nå. Er ikke gravid selv, men håper på å bli det snart! Nå er vi så klar for det begge to, så det hadde vært kjekt om det satt en spire snart! Har blitt spådd å bli gravid med en jente i januar/februar -07 og at det kommer til å bli det eneste barnet vi kommer til å få... Håper nett det ikke stemmer for vi vil ha tre!! Hva med dere andre?? :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Det går jo så hardt for seg på skravlesiden at man knapt får tid til å hoppe innom disse sidene. Da jeg begynte å Bimme, så var det full fart her inne...Og så kom det selvsagt en anonym og spurte om hvordan vi hadde blitt så stygge og feite...Og etter en stund med det så døde liksom livet litt ut her inne ( Eller alle de andre fødte ;P ). Det ble ikke mer støtting av hverandre... Jeg har vært litt hvilende her i de siste månedene, siden alle andre også virket som om de hadde gått i hi Godt å se noen våkne! ;P
Alba44 Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Hadde jo vært så flott om denne siden ble mer aktivert!! Er jo så flott forum å utveklse erfaringer eller rett og slett bare skravle på. :-) Så tragisk det som skjedde her som du fortalte om, Ugle...Men: uansett i hvilket forum et eventuelt "troll" ville dukke opp, så er det beste bare å ignorere det. Prøve ihvertfall.. Klem fra " medlem" på 90+ )
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 Eg blir gjerne med på debatt på denne delen av bim, eg
mess79 Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Hei! Jeg er også her, stort sett hver dag... Begynner å nærme seg slutten for meg, 13 dager til termin. Har hele tiden trodd at overvekten skulle gjøre et eller annet så barnet ble født for tidlig, men jeg sitter nå her uten antydninger til noe som helst. Jeg vil bare si at jeg har hatt så stor glede av dette forumet gjennom graviditeten. Det er så mange "ting" jeg har fått tatt opp og luftet ut her inne, som jeg aldri kunne diskutert eller fortalt mine venninner. Enkelte tanker og føleleser rundt dette "med antall kilo for mye" må man faktisk dele med mennesker som virkelig forstår. -Så; Tusen takk for støtte, diskusjon, tankene deres, følelser, vondter og gleder!!! Ønsker alle sammen lykke til med prøving, graviditet og fødsel... :-) Masseklemmer
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Så spennande då, ikkje lenge att for deg, mess Har akkurat 17veker igjen til termin i dag, kjennest så lenge, men det går nok fort
Alba44 Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 mess 79 Tusen takk for lykkeønskninger! Sender deg mange mange tilbake til den nært forestående fødselen. =)
Mrs. Smiley Skrevet 20. juli 2006 #13 Skrevet 20. juli 2006 Syns vi skal boikotte alle anonyme som kommer med med negative innlegg, og så koser vi oss i stedet her inne! :-) Er viktigere å støtte hverandre i de forskjellige fasene enn å rakke ned!! Gleder meg til litt skravling inne på denne siden!! :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. juli 2006 #14 Skrevet 21. juli 2006 Jepp, slike innlegg blir jo som oftest ignorert... Orker ikke la meg provosere for mye ihvertfall... Selv om det er litt vanskelig å lukke øynene helt i disse hormon-dager Skal bli kos med mer liv her inne igjen, tror vi har fått en liten utskiftning her inne også... Skal bli kos å bli kjent med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå