Anonymmammatil3 Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Dere som er ca like langt som meg,hva kjenner dere til graviditeten nå? Hos meg har kvalmen forsvunneet,har i stedet fått litt hode vondt. Litt "liga smerter". Ellers er jeg i veldig god form! Matlysten er på topp igjen.. Hva med dere?
kokosbolle Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Samme hadde jeg det i uke 14, kvalmen hadde forsvunnet, men begynte å få vondt i hodet. Det hjelper å drikke masse vann for meg hvertfall ) Matlysten den forsvant litt rundt uke 14. Det eneste som hjalp når jeg var kvalm, var å småspise omtrent hele tida, så jeg spiste sammenhengende i 7 uker, og da når kvalmen ga seg, mistet jeg helt matlysten. Er heldigvis litt på vei tilbake, men jeg mistenker at det har med varmen å gjøre også, har alltid dårlig matlyst når det er så varmt. Ellers er formen på topp og magen vokser!
LisaColli Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 jeg er i uke 14 nå. kvalmen har gitt seg, men jeg har vondt i hodet nesten hver dag. er også svimmel. blir fort sliten.. men bortsett fra det kan jeg ikke klage
TM2006 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Kvalmen forsvant mer eller mindre rundt uke 9, nå har jeg en og annen dag hvor kvalmen melder seg (men veldig sjeldent)... Kjenner det stikker en del i venstre side, fra hoftebeinet og inn mot magen.... sikkert livmoren som vokser...kanskje? Og vondt i korsryggen...au au.... men ellers er formen strååålende og magen vokser::0)
Anonymmammatil3 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2006 Godt å se at vi har ca samme symptomene da.. Blir litt engstelig når man plutselig ikke kjenner så mye å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå