vivi79med2tette Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Hei. jeg er veldig i tvil her nå.. Skal kjøpe vogn. Har sett en emmaljunga city cross, som er knall lekker. Det er en duo. Men tror dere at jeg vil angre når jeg skal over til sportsdelen, og ønske jeg fikk en "helt ny" vogn istedet??? Hva har dere gjort selv? Er redd den blir litt bred som sportsvogn og... Dette er håpløst vanskelig!!
Halloween-mamma Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg hadde en brukt Troll duovogn, og da jeg byttet til sportsdelen var jeg temmelig lei hele vognen. Men dette skyldtes at den knirket, og bare ble mer og mer tung i oppoverbakker og med litt varer under.. nå har jeg vært tilbake i butikken der den ble kjøpt og fått den strammet opp, pluss fikset knirkingen, så nå byr den meg ikke i mot like mye lenger.. Men jeg kjøpte ny vogn uansett, jeg da.. gutten min er snart 9 måneder. Og må si at jeg er veeeeldig fornøyd med den nye vognen, er jo en helt annen følelse å kjøre en "ordentlig" vogn fremfor den jeg tunge jeg hadde fra før. Men jeg tror nok at om jeg hadde hatt en bedre vogn i utgangspunktet så ville jeg ikke følt for å bytte den ut så fort. Den vognen jeg har nå (Spirit S3) trodde jeg at jeg skulle kunne beholde ut vognperioden, men etter at jeg kjøpte den har jeg lest at svært mange bytter når ungene er rundt halvannet år fordi den da blir for liten.
vivi79med2tette Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 Takk for svar. Det er fryktelig vanskelig dette her. Man skal liksom være litt økonomisk, tenke på barnet og velge det man har lyst på, ALT på en gang..... he he. Emmaljunga city crossen duo er veldig tøff. Tror det blir den. Får vel grini meg til en litt nettere trille i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå