Gå til innhold

bare et lite vekt spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå inne i min 15 uke.er 1.71 cm og 56 kg.har veid det samme før jeg ble gravid.men er det ikke på tide å legge på seg snart da?er jo redd for at legen ikke skal tro jeg spiser.spiser som en hest hele tiden.når er det vanlig at man begynner å legge på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg! Jeg er i uke 27 nå, og er først nå jeg er på samme vekt som før jeg ble gravid.. Jeg gikk ned de første mnd.

Men babyen i magen tar til seg all den næringen h*n trenger uansett! Det er heller deg det går utover i såfall!

Bare vær glad for det du, for kiloene kommer nok skal du se =)

Skrevet

Jeg spiser akkurat det samme som før, og det var først etter 18 uker at jeg la på meg. Nå, snart 24 fullgåtte uker, har jeg lagt på meg 4 kg. Det kommer nok plutselig skal du se.

Skrevet

Jeg e i uke 15 og har lagt på meg 1 kg.

Jeg så på skjema fra forrige graviditet at jeg lå omtrentlig likt an. Så la jeg på meg 11 kg i løpet av de 14 påfølgende ukene (he-he).

Spis sunt så ordner resten seg selv.

Skrevet

jeg er 13 uker på vei og går ned i vekt jeg :P hehe... spiser som bare det jeg også, men slik er det bare :) ikke noe å bekymre seg over, du rekker nok å bli lei de ekstra kiloene!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...