Gifteklar:0)) Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 jeg er nå inne i min 15 uke.er 1.71 cm og 56 kg.har veid det samme før jeg ble gravid.men er det ikke på tide å legge på seg snart da?er jo redd for at legen ikke skal tro jeg spiser.spiser som en hest hele tiden.når er det vanlig at man begynner å legge på seg?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Du trenger ikke bekymre deg! Jeg er i uke 27 nå, og er først nå jeg er på samme vekt som før jeg ble gravid.. Jeg gikk ned de første mnd. Men babyen i magen tar til seg all den næringen h*n trenger uansett! Det er heller deg det går utover i såfall! Bare vær glad for det du, for kiloene kommer nok skal du se =)
nr3 i mars Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg spiser akkurat det samme som før, og det var først etter 18 uker at jeg la på meg. Nå, snart 24 fullgåtte uker, har jeg lagt på meg 4 kg. Det kommer nok plutselig skal du se.
mammaja Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg e i uke 15 og har lagt på meg 1 kg. Jeg så på skjema fra forrige graviditet at jeg lå omtrentlig likt an. Så la jeg på meg 11 kg i løpet av de 14 påfølgende ukene (he-he). Spis sunt så ordner resten seg selv.
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 jeg er 13 uker på vei og går ned i vekt jeg hehe... spiser som bare det jeg også, men slik er det bare ikke noe å bekymre seg over, du rekker nok å bli lei de ekstra kiloene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå