scubagirl med scubababy Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Velkommen hit på spåsiden... Synes dette er artig jeg. Lurer på om du kan se hvordan det går med meg og min kjære.. Vi ønsker oss veldig barn. Og har prøvd noen mnd. nå, men ikke lykkes. Jeg er født 30.01.72 Han er født 08.08.84 Sånn av nysgjerrighet lurer jeg også på om han elsker meg. Han er veldig flink til å si at han er kjempeglad i meg, men ligger det mer bak? Har lyst å forlove meg og gifte meg jeg da. Har han samme oppfatning, og når vil han evt. fri? Eller er det jeg som burde ta skrittet? På forhånd takk..
scubagirl med scubababy Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2006 * dytter * Men samtidig må jeg si at jeg ikke greide holde meg lenger på lørdag... Jeg spurte om han kom til å fri til meg... Han sa "Hvorfor kan ikke du gjøre det da?". Og jeg spurte hva han da evt. ville svart? Da sa han "spør, så får du svar"... Jeg spurte, og han svarte JA. Når blir vi gravide? Ser at du skriver veldig utfyllende i innleggene dine.. Skriv gjerne alt du "ser". Takknemmelig for alt jeg kan få vite om hvordan vi har det og kommer til å få det... På forhånd takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå