Gå til innhold

buksa ruller ned,å skjorta ruller opp

Anbefalte innlegg

tror det er på tide å annskaffe seg litt større klær.....

magen begynner å presse seg fram mellom klærne. ikke lenge til jeg går med bar navle.føler meg som en fjortiss

Ser ut som om jeg er i 7 mnd og ikke i 5 mnd.

Men nå hadde jeg jo litt mage innen jeg ble gravid,men nå PRESSER babyen alt "mage fettet" ut. så folk blir overasket når jeg sier jeg er i 5...

hihihi....

er det flere som har måtte begynne å kjøpe større klær?

Fortsetter under...

Har også måttet gå til anskaffelse av nye klær... måtte starte veldig tidlig jeg, la fort på meg over hoftene og rompa :-( nå er det veldig lite av mine gamle klær som passer lengere, så alle sommerklærne i år er nye!!! men det er jo gøy, en (GOD) unnskyldning for å handle klær, og ingen kan kjfte eller bli sur!!! Jippi.... ;o)

Hehe... I know the feeling!! - og benytter sjansen til å shoppe klær, ja.

:-)) Men jeg har kjøpt lite mammaklær. Har stort sett kjøpt vanlige klær i min vanlige størrelse. I går fant jeg to skjørt med strikk i livet - helt genialt! - og toppene er jo lange i år, så det passer jo glimrende.. :-)

Ja, har ikke kjøpt så masse mammaklær jeg heller.... det er bare ikke så masse fint av det synes jeg..... men kjøper vanlige linbukser og deilige sommerskjørt- alt m strikk i livet selvfølgelig, kjempebehagelig :o)

Annonse

hehe... buksa begunner å bli litt stram i livet ja... men jeg gikk jo ned 18 kilo fra 11. april til 25. mai... var så dårlig... blei lagt inn 2 ganger på sykehus... men var i tromsø og kjøpte litt mamma klær når jeg var på UL. bare et fint skjørt... og en fin topp...

men BH derrimot... gikk fra D-Cup til E-Cup... hehe... samboeren synes det var stas...hehe... kos dere...

Om jeg må, ikke lett å gå i xs nå nei:) Begynte å kjøpe klær for tre mnd siden, ubehagelig å gå i mine egne bukser, skjørter osv. Topper kan gå ann litt enda, men har gått til anskaffelse av nye mammatopper. Kastet alle mammaklærna mine sist gang jeg gikk gravid med jenta vår...dumt nå synes jeg. Jeg ser litt større ut enn det jeg er, 7mnd istedetfor 5mnd, men hadde flat mage før jeg ble gravid. Tror jeg blir stor hvis jeg må vente helt til desember denne gangen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...