Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra ul... :-)


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Spira lever og har det fint, hjertet banka som det skulle. Var 11,5mm=)

Og jammen tippa jeg riktig termin. Altså 7+2.

 

Er overlykkelig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vibeke:-)

 

Vet ikke om jeg har gratulert deg,

så her kommer det: GRATULERER:-)))

 

Er det ikke flott å se det lille hjertet?!! Jeg er selv 9+1 idag, og formen er på topp:-)

 

Lykke til videre, Vibeke!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. er du også gravid.. *dåne* Hehe.. gratulerer til deg også, kommet langt jo!!

Kan ikke klage på formen jeg heller gitt, ingen kvalme eller fæle symptomer. Livet er ganske så herlig nå ja..! To år venta jeg på det jeg fikk se på ul i dag.. og det har vært verdt det!

 

Lykke til videre til deg også.. Blir koselig å følge deg fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Det er jo ikke så rart om du ikke har fått med deg det da, for jeg holdt jo til på ass.bef for det meste. Jeg var kjempeheldig, for det ble klaff på første forsøk. Ikke nok med det; de fikk ut bare to egg, og kun ett egnet seg til innsetting(!!) Jeg var på Ul da jeg var 7+1, og både snørr og tårer rant da vi så det lille hjertet:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så bra da, at det klaffa på første forsøk.. Det var jammen vel fortjent! Det har ikke vært en piknik de siste årene, for noen av sliterne vil jeg tro, så alle slitere som får det til er et ekstra jippi for min del:-)

 

Ja den ul'n i dag kommer jeg nok ikke til å glemme. Det var så vanvittig at en så liten "reke" er det liv i.. Et hjerte som slår på en reke som er 11,5 mm.. er det mulig liksom..? =)

 

Tror nok fortsatt jeg ikke helt har skjønt at jeg skal bli mamma.. trenger å fordøye det litt.. hehe..

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibeke25,

 

Har lest og fått med meg at graviditetene dine ikke har gått så bra..

 

Det var veldig koselig å lese at du så det lille hjertet på UL, - gratulerer så mye!!

 

Dersom en har sett hjerte dunke på denne tiden er det jo så gode sjanser for at alt skal gå bra! Krysser fingrene for deg!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt!!!! :o)

Nå kan du slappe litt mer av Vibeke :o)

Ta vare på deg selv og nyt dette!!

Kan du ikke komme inn på "siden min" av og til da? Og oppdatere litt ...? For nå forlater jeg definitivt denne siden (for så å komme tilbake om ikke så altfor lenge håper jeg!!!!!!!!!!1)

 

Klemmer og lykke til fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...