Gå til innhold

Veldig aktiv baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev inn ett innlegg her for noen dager siden. Da var han lille i magen helt turbo! Har liksom blitt litt bedre men han er så mye mere aktiv enn det han var for noen dager siden! Er det noen flere som har opplevd at babyen blir plutselig mere aktiv?? Er i uke 30... 31 i morra...

Ble veldig bekymret så ringte til føden i går men de sa at det ikke var farlig i det hele tatt! Må jo nesten stole på dem da...

Men lurer veldig på hva det kan være!??

Beveger babyen seg egentlig når den sover? Og kan den hikke i søvne?? Lurer på om den lille her sover i det hele tatt...;)

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en turbobaby hele svangerskapet, h*n rører på seg hele døgnet. Så ja, min baby beveger ihvertfall på seg når h*n sover! Det med hikking vet jeg ikke. Kanskje det er fordi den blir større og du kjenner bevegelsene bedre at det virker som det er større aktivitet? :)

Skrevet

hei.

Min baby har også blitt mer aktiv de siste dagene. Jeg er 32+0 i dag. Har vært rolig fram til nå, men de siste dagene kjenner jeg altså mye mer. Har morkaken på framsiden og det kan være grunnen til at jeg har kjent mindre før. Tenker kanskje at det nå begynner å bli trangt og at jeg derfor kjenner bevegelsene bedre nå....

Har også tenkt tanken om noe kan være galt siden den plutselig beveger seg så mye... Men bevegelse er jo et godt tegn:)

Babyer beveger seg også mye i søvne har jeg hørt.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har det slik! Takk for svar jenter!!:)

Skrevet

Hei,

Jeg er nå 36 uker på vei, og har begynt å bli litt bekymret faktisk...det er noen ganger akkuratt som om babyen får kramper inni magen! Det er skikkelig action, raske bevegelser! Akkurat som om den rister på bena etc...noen andre som har hatt den følelsen? Burde jeg snakke m legen om det kanskje? Nå er det jo helg, er det da lurt å ringe fødeavd, legevakt, eller rett å slett vente til mandag? hmm...Det er jo ikke slik hele tiden, noen ganger er det bare rolige bevegelser, men om kvelden er den mye mer aktiv... Og det er da jeg plutselig kan kjenne disse raske bevegelsene..blir litt redd jeg da... Eller...tenker ihvertfall litt på det! Noen andre? Hva tror dere?

*venter baby i august*

Skrevet

Mye/lite bevegelser...Jeg har endel regelmessige bevegelser! KOmmer stort sett til faste tider...Men om kvelden er det mye mer aktivitet enn ellers...Da er det skikkelig fart! babyen spreller veldig inne der da!

Skrevet

Mitt lisje nurk bevega omtrent konstant på sej,så den bevega nok på sej når han/ho sov oxo.Kan ikkje tru noke anna.

Om d hadde blitt meir stille no,så hadde ej begynt å lure.Sku nesten tru at småen prøva å komme sej gjennom magen min.Hehe..

Men e jo bra at den lille e aktiv.Tyde nå vel på at han/ho he d bra;) E 35+4 i dag,og hørte at d sku bli mindre aktivitet.Men virka nesten som om at d bli berre meir og meir der nede.Hehe.. Men e jo berre kosli d da:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...