paula28 Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Er det noen som vet om sider med tester av barnevogner? Jeg er så i tvil om hvilket merke jeg skal velge.. Den må tåle vær og føre, isklumper og snø :-) Noen som anbefaler noe bestemt merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har kjøpt Basson duovogn. Billig (betalte 4790,- veil. ca 6000,-). Den ble kåret best i test på tv2 i nov 2004, og er ganske klassisk. Kan jo ikke si så mye om den ennå i og med at den ikke er tatt i bruk, men det ser veldig bra ut foreløpig (har tatt frem baggen og satt meg inn i alle funksjoner her... veldig praktisk, bla. lomme i kalesjen!). For meg var det viktig at den var litt høy så jeg får plass til ting i kruven under vognen, det var også viktig å ha god plass i bagen til babyen og at bagen var stiv. Tror det viktigste år du velger vogn er at du setter opp noen kriterier og lytt til erfarne butikkselgere (se deg ut en som ser ut som om hun/han vet hva dvs å bruke en vogn). Still masse kristiske spørsmål og spør f.eks hva du skal gjøre hvis du får problemer med vognene. Det er sånt som er greit å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surredama Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Vet ikke om noen vogntest... Vi har valgt Simo. Den er stor, vann- og vindtett, kraftig understell med 4 hjul, utviklet for norske forhold, så skulle være bra i snø. Men vi har ikke brukt den selv enda, så har ingen erfaring med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m*78 Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, har en Basson Duo 2004, den som kom ut som best i test på TV2. Bruker den til gutten min som er 19mnd. nå. Er kjempefornøyd med vognen, å kan anbefale den på det varmeste! Men kommer jo annpå hva som er viktig for deg. Er veldig fornøyd med den store og gode baggen. Ikke så trangt med voksipose oppi. Jeg sammenlignet også litt i butikken, syntes at den kjentes lettere ut en f.eks. briovognene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paula28 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2006 Noen med erfaring med Brio-vognen? Leste et sted her inne om noen som hadde brukket eller noe? Hvilken modell var det? Basson duo skal jeg iallefall sjekke :-) Takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2006 #6 Del Skrevet 20. juli 2006 Har jo ikke noen erfaring med brio, men jeg kjøpte min Basson vogn i en brio butikk og selgeren hadde sluttet med brio vognene fordi han var så fornøyd med basson! Synes det sier sitt. Nå fokuserer han bare på Basson og prisen han fører er i stedet for å markedsføre den. "Hvis folk er fornøyd og får en god vogn til en billig penge er det bedre markedsførng enn å lage annonser," sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå