Gå til innhold

noen som har tenkt på navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja er masse fine navn=)

bilr det en gutt har vi bestemt navn. ska bli oppkallet etter min samboers bestefar som døde bare 4mnd etter eg ble sammen med han, for 4 år siden. Bestemte meg for navnet da...Asbjørn!

Blir det en jente har vi ingen anelse egentlig...vanskelig å velge!!

Bare til å komme med forslag;)

• 1 måned senere...

Annonse

Hei Termin 5. mars!

Mange fine navn! Vi er ganske sikre på at det blir en liten gutt, ettersom vi så den lille tassen på ultralyd for noen uker siden. Derfor tenker vi på guttenavn. Det er vanskelig med guttenavn. Vi vil ikke at det skal være for søtt, men litt tøft også. Også synes vi det er viktig at det virker seriøst. Han skal jo tross alt bruke det hele livet. Vi har en liste med navn hvor vi legger til nye hele tiden. Har ikke bestemt oss for noe spesielt enda, og kaller han derfor bare for "tassen".

Jeg har også termin 5. mars med fødeplass på riksen. Hvor skal du føde???

Har bare tenkt på jentenavn denne gangen. Har fire gutter med enkle navn, men hvis vi får jenta blir det to navn på henne. Enten blir det Amelia Malene eller Hannah Malene. Gutta vil aller helst ha det første.

Hvis det skulle bli nok en gutt liker jeg navn som Johannes og Elias. De andre guttene mine heter Sebastian, Robin, Thomas og Bendik.

Tenker og tenker på navn. Får nok problemer med å bli enige.. Hadde hvertfall ingen enkel oppgave med det sist..

Jente tenker jeg på Saga, Natalie, Tamara

Gutt er verre. mine navn er Leon, Leo, Ivan

Mens faren liker Waldemar, Ragnvald osv..

La oss si det sånn at er redd han ikke får veldig mye inflytelse på guttenavn....

Jenta vår på 2.5 heter Vanessa, men hette Katja til hun var 3 uker gammel da var plutselig ikke far enig lenger...

hei.

jeg er gravid me min fjerdemann;) tvillingene mine på 6 år heter Karianne og Benedicte, også heter min minste tulle Emma-Katrine;) til denne babyen har vi tenkt på Vegard andrè eller Alexandra Merethe;)

gutten oppkalt etter far(Morten Vegard) og jente oppkalt etter mor(Lise Merethe)

• 2 uker senere...

Største uenigheten nå går i om vi skal vite kjønn eller ei... jeg har sagt nei, men far vil... hehe hvem har mest hormoner til å stå imot ??

Jeg har 2 gutter fra før, Sondre og Tommy. Jeg har en jentefølelse, da blir det Amanda... blir det nok en pjokk, så blir det Michael =)

Jeg liker Evelyn og Oda.

Av guttenavn er det synd da nære slektninger allerede har alle de fine navnene. Oppkalling bli forvirring da jeg har erfaring med broren min som har samme navnet som onkelen sin.

Men Thomas er også ganske fint selv om det er nokså vanlig.

Annonse

Hei, hei!

Tenker på navn nesten hele tiden jeg...he,he...

Er glad for at vi har god til på å bestemme oss...:)

Enig i at jentenavn er mye lettere.

Vi liker begge Malin, men jeg har mange andre som er minst like fine!:)

Tiril, Milla, Maya, Maren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...