lilli1979 - venter på ivf Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 at alle folk rundt oss spør om ikke vi skal ha barn snart og forteller hvordan det skal gjøres! Som om ikke vi vet det! Vi har prøvd i 7 måneder nå, jeg er vekselsvis litt lei meg, bekymra, håpefull og skuffa. Vet det ikke er sååå lenge, en det føles som en evighet og jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært hos en lege som kunne sjekka at alt er ok først som sist. I tillegg begynner jeg å bli en smule kynisk overfor andres folk bekymringer... venninna mi ringte meg i går og fortalte ho var litt bekymra..ho hadde sex for et par uker siden og følte seg litt rar. Jeg spurte om ho ikke bare kunne vente til mensen skulle vært der og så teste. Da fortalte ho at , neida ho hadde fått mensen, det var bare en følelese ho hadde.. kjente jeg ble litt vanskelig da- etter 7 måneder vet jeg jo hvor mye som skal til for at det skal klaffe og til og med da er det bare 25% eller no sjans for at man faktisk er gravid. Tenker på alle de tinga jeg bekymra meg for på pilla, og hvor tungvint det har blitt nå- så bortkasta liksom å bruke energi på en sååå liten mulighet! Litt slemt å ikke ta hennes følelser på alvor da, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg. Ei annen venninne påstår at "hun føler på seg" at hun er fryktelig fruktbar, så det kommer garantert ikke til å bli noe problem å vente med å få barn til ho er godt oppi 30-åra.. jaja, ho om det tenker jeg, men blir nesten provosert over at ho tror det er så enkelt.. I hodet mitt hører jeg liksom ho si at det er noe galt med oss siden det tar så lang tid.. Vi har valgt å ikke fortelle noen at vi prøver, men når folk spør og graver har jeg nesten lyst til å rope at DET ER IKKE SÅ ENKELT! men det gjør jeg jo ikke... Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, er bare så lei av å bli gira opp hver måned for så å bli skuffa.. Flere enn meg som har det sånn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5682143-begynner-%C3%A5-bli-litt-lei-av/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Huff! Jeg skjønner tankegangen din og jeg skjønner godt hvordan du føler deg. Vil bare gi deg en god trøsteklem og mange lykkeønskninger om at det snart sitter en spire der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5682143-begynner-%C3%A5-bli-litt-lei-av/#findComment-5682200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Takk for klemmen! Men du, hva betyr forkortrelsen 6HA i nicket ditt? Lykke til, til deg også, nå MÅ det snart være vår tur:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5682143-begynner-%C3%A5-bli-litt-lei-av/#findComment-5682224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå