Gå til innhold

Skal ikke Tante Rød komme på besøk snart eller?!?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brent av 3 tester... Alle negative.

Fikk blankt utflod med litt blod i på fingern igår da jeg kjente på livmortappen. Idag fikk jeg blankt utflod med bittelitt brun tendenser. Men da kjente jeg ikke på tappen. Hvorfor kommer verken Tanta eller en positiv test da?!? *snufs*

Fortsetter under...

Jeg er bare en dag over IKM. Fikk spotting igår og da skulle vanligvis Tanta ha dukket opp mellom 13-15 tiden. Det er det den har pleid før. Ja håper virkelig at det er en spire på vei.

Annonse

Hei, Litjpia! Da er vi i samme båt! Bare at jeg har ikke spottet en gang. Negativ CB digital i går ettermiddag (på ikm). Håper egentlig at tante kommer snart, for jeg er nok ikke gravid denne gangen heller.

Krysser fingrene for deg, det høres spennende ut!!

Jeg stiller meg selv samme spørsmålet. Er 6 dager over IKM, ingen TR, men negative tester...

Jeg blir gal av å ikke vite. Dersom TR er forsinket, blir det jo lengre til neste gang vi kan prøve på ny, dersom dette drar ut i tid og hun ikke kommer på besøk snart.....

Jeg skulle jo egentlig ha sent Tanta avgåre i går og begynt en ny pp nå dersom alt hadde vært som en vanlig syklus....

Arg!

Jeg vil vite nå!

Ja, ja.. lykke til med deg, håper på det beste for oss begge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...