Gå til innhold

Graciegirl

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Lenn og Elinelinea,

dere er noen flotte jenter begge to. TUSEN TAKK for omtaken dere viser, dere er helt supre. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten støtten her inne.

I dag har vært en lang dag. Først var vi (mannen min og jeg) hos legen. Når vi kom inn tok han en telefon til sykehuset. ENDELIG. Så kom vi oss på sykehuset og fikk jeg ble etterhvert undersøkt - ultralyd og HCG.

Legen var usikker på ultralyden og HCG ble ikke analysert i dag. Jeg må tilbake om 9 dager for ny HCG og 10 dager for ny ultralyd. Skjer det noe mellomtiden kan jeg komme på sykehuset med en gang.

Dermed er vi like langt, men vi tør ikke få store forhåpninger. Heldigvis fikk jeg 100% sykemelding fra til ny ultralyd pga truende abort - uten å spørre om det en gang.

Vet ikke om jeg greier å være her inne før vi vet noe mer. Sender en oppdatering etter at vi får en avklaring.

Tusen, tusen takk - igjen - for all omtanke dere viser. Jeg vet jo at dere har vært igjennom dette selv og jeg blir utrolig rørt av at dere alikevel også tar vare på andre. LYKKE TIL - begge to. Håper inderlig dere lykkes snart - dere fortjener det så inderlig.

Stor klem fra

Hæ?? Ny hcg om 9 dager?? De bruker jo å ta en ny prøve etter 48 timer! Det sa jo gynekologen til meg senest i dag...... Det hørtes jammen merkelig ut......

Og 10 dager til UL....det er jo umenneskelig å gå sånn og vente!!

Tenker på deg og håper du klarer å tenke på deg selv. Stress ned og ta det helt med ro!!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...