Gå til innhold

JEG TROR FAKTISK JEG HAR BARN I MAGEN!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Tør liksom ikke slippe jublen helt løs enda...

Men jeg testet positivt med CB digital i går kveld, 2 dager før IKM. Måtte teste på nytt til morran i dag (med QR fordi jeg ikke hadde flere CB igjen) og denne ble også svakt positiv!!!!!!!!!!!!!!!

Etter litt ventetid (7pp) ser det ut som den store drømmen er oppfylt. Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast og blir der i 8 måneder til. Ihht terminkalkulatoren er jeg i dag 3uker + 6dager på vei. Men antatt termin 1. april 2007. En ekte liten aprilsnarr ???

For de som måtte være interessert kan jeg fortelle litt om hvordan vi "fikk det til" og hvilke symptomer jeg har:

Jeg er nesten sikker på at grunnen til at det gikk denne mnd er at jeg hadde ferie i uken før EL (hadde EL 6/7 juli) og at jeg bare slappet av den uka samt uka etter EL. Forøvrig hadde vi sex hver dag fra dag 12 til 20 (31 dagers syklus) og jeg lå stille med en pute under rumpa i minst 30 minutter etterpå.

Symptomene jeg har hatt til nå er utrolig ømme pupper og murringer i magen. Fra ca 1 uke etter EL har jeg hatt en del stikkinger i magen. Ellers er jeg i grunnen akkurat som før... bare utrolig LYKKELIG!!!

Sender masse babystøv ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tror nok kanskje at jeg er verdens lykkeligste person i dag!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5681864-jeg-tror-faktisk-jeg-har-barn-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse til dere... Håper den klorer seg fast og at det ikke blir en "april-spøk"....

Tipset om hvordan dere fikk det til, tror jeg at jeg skal følge nå... Selv begyner vi på ferie 28. juli... EL blir ca. mandag 31. juli... Da blir det kosing til den store gullmedaljen og masse avslapping etc..

Tar til meg masse baby-støv...

Klem fra...

Annonse

Annonse

Gratulerer SÅ masse. Sitter her og innhalerer babystøvet du sendte. Tusen takk :-)

Selv hadde jeg også ferie uken før EL og bare slappet av. Nå er jeg 4 dager før ikm og har AKKURAT de samme symptomene som du beskriver!!!! Jeg har tolket de som at tanta er på vei, men nå ga du meg nytt håp!

2 positive tester vil jo si at du bare kan slippe jubelen løs - så gøy at det har klaffet for deg. Er i min 10 pp og håper å følge etter.

Gratulere kjempemasse!!!!! Kos deg med spiren og nyt svangerskapet

:-) Hadde selv ferie før el og under el...men det hjalp ikke her nei... Men pass deg, kommer etter, så du er ikke trygg på 1trim...er der selv om 3 uker!! :-)

Takker for alle gratulasjonene!!!!!!

Dere er bare så søte og koselige alle sammen her inne. Har vært til stor hjelp i ventetiden å kunne få råd her inne.

Anonym: Var liksom litt koseligere å skrive at jeg har barn i magen enn at jeg har et embryo ;)

tussi27: Nei, jeg er ikke den samme som Bea ;)

Håper dere følger med inn på 1. trimester så fort som mulig alle sammen!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...