Karolinesmor Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Hei - I dag er også jeg høygravid! Feiret det klokka tolv i natt med champangebrus:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 JEG OG!!!!!!!! Helt utrolig, husker liksom hvor uoppnåelig det føltes ut for noen måneder siden når jeg gikk og ventet på å få mage. Og nå er det mage overalt og gutten kan komme ganske så snart. Helt utrolig.
Ceci og prinsen. Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 :-) utrolig artig å endelig kunne kalle seg høygravid etter alle disse månedene med venting. Både artig og litt skummelt på samme tid. Samtidig som jeg vil ha prinsen ut, så er det så mye jeg enda skulle ha gjort! :-) Men utrolig godt å være kommet så langt, og vite at nå kan vi gå i fødsel, og det går bare bra!!!
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer og velkommen i klubben!
Lindamor og Oliver Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Hei der; ) Gratulerer så mye med de resterende 40 dager til termin! Nå kommer det til å gå fort..før det kjennes litt treigt igjen. Jeg har ti dager igjen til termin og merker det godt på humøret mitt..tror ikke babyen kommer.Har sikkert tenkt å være der til neste år.. Nei,vi må vel være lei for å få nok lyst til å presse beibissene ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå