Serenity Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Hvilken ammebh har dere valgt? Jeg sitter igjen med noen billige fra h&m siden sist ammeperiode. De blir nok neppe brukt. Jeg investerte i noen amme-bher fra Triumph og de kommer jeg nok til å bruke igjen denne gangen også. Nå fant jeg et merke som heter Anita. Kjøpte to stk. Den ene har spiler, men får brystene til å se bedre ut og får bedre form. Kan ikke skjønne at spiler skal være i veien for amming?
Surredama Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har kjøpt inn amme-BHer fra Sparkjøp etter at mange her på BIM har anbefalt disse. Har fått inntrykk av at de på H&M ikke er gode, og andre steder er de ganske dyre. Jeg kjøpte inn 4 stk uten spiler, kjennes skikkelig myke og gode ut! Koster 79.90 eller noe sånt til vanlig, men var på tilbud til 39.90 pr stk for et par uker siden:) Men jeg har ikke prøvd dem selv, så er spent på om de er så gode som mange skal ha det til, for da blir det nok flere:) Man bør vel ha BH uten spiler når man ammer. Spilene kan klemme uheldig på brystene og blokkere melkeganger.
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har kjøpt amma bh både på cubus og kappahl.....liker de fra kappahl best siden de har spiler..
Prinsessa78 Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 De som selger amme-bh med spiler sier at bøylene bør være myke,da skal det ikke ha noe å si visstnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå