Gå til innhold

Svimmel......lavt/høyt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet flere ganger i natt når jeg måtte bytte side....når jeg rullet over merket jeg at jeg var svimmel. Mens jeg lå i senga!! Når jeg sto opp i morges var jeg også det...litt sånn rar i hodet, men ikke uvel på noen måte. Sitter nå på jobben, og merker det fortsatt selv om jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du nok vann?

Tror svimmelhet er i forbindelsen med lavt blodtrykk, men sikkert noen som vet bedre enn meg...

Skrevet

Jeg tror jeg drikker nok...har liksom ikke merket noe før nå. Kom sånn plutselig på, men nå drikker jeg jo ikke så mye om natten, men veldig mye i går kveld (riktignok var det brus i går kveld)

Skrevet

Det er vel vann en anbefaler. Ganske mye mer enn hva som anbefales til ikke gravide...

Men jeg er selv ikke flink. Men om jeg merker at jeg er svimmer så pleier det og hjelpe og drikke. Men for sikkerhet skyld så kan du jo ringe legen. Jeg har ikke peil i grunn... Har aldri vært så svimmel...

Skrevet

Tenker jo litt på svangerskapsforgiftning også....men har jo ikke så mange andre symptomer av dem de nevner da. Skal til jordmor i morgen, så får jo sjekket alt da, men vet ikke om jeg skal tørre å vente til i morgen.

Skrevet

jeg er svimmel hele tiden jeg nå, spurte jordmoren hva det var som skjedde mned meg, var svimmel uansett om jeg hadde spist eller drukket vann. ingenting hjalp, jeg blir fort svimmel vist jeg går masse, sitter mye i ro, går fort opp av en stol(og sakte også) så vi målte blodtrykket og det var lavt, detvar derfor. so hun ba meg om å ta det med ro ikke stresse sån når jeg går, ta tia til hjelp når jeg ska gå opp fra en stol(sofa). osv:)

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er en grunn for sykemelding (hvilket jeg helst ikke vil) om det viser seg å være lavt blodtrykk. Men jeg kan jo ikke sitte på jobb hele dagen og være svimmel heller..

Syntes liksom det kom så kastet på meg, bare sånn over natta.....

Skrevet

Jeg har vært veldig plaget med lavt blodtrykk og er mye svimmel...men ikke når jjeg ligger! Det høres veldig rart ut! Symptomene dine minner meg om den gangen jeg fikk virus på balansenerven! Høres veldig likt ut i hvertfall, så hvis jeg var deg ville jeg ha dratt til legen og forklart!

Skrevet

Jeg er svimmel rett som det er når jeg ligger, jordmora mi sa det ikke er noe farlig...

Jeg har funnet meg i at det bare er sånn..

Blodtrykket er fint, og har ikke snev av noe annet "feil" heller...

Skrevet

Høyt blodtrykk kan også gi svimmelhet, bl.a...

Skrevet

Jeg sliter også med svimmelhet, og er i tillegg utrolig trøtt for tiden.

Blodtrykket mitt er fint, men fant ut at jeg mangler jern, det kan man jo også bli svimmel av. Hadde lave verdier på noe som heter serum jern og ferritin, så nå tar jeg jern tab. og håper på bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...