Faylinn Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Tempet du i dag? Hvordan var det i så fall? Jeg har blitt litt mer avslappet etter jeg så at puppene mine faktisk har vokst litt. Har vært stressa fordi de er mindre ømme og oppblåste, men de er altså ikke helt "normale". :-) Den stor kvalmen lar vente på seg. Var ganske så kvalm sist lørdag, men etter det har det vært mere uggent. Så leste jeg et innlegg på Gullsmokken om at de som tidlig er småkvalme vil få det tøft fra ca uke 6, og det passer jo fint med at vi er på telttur i skogen da! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Unnskyld at jeg herper innlegget ditt. Ville bare si at jeg var helt kvalmefri til jeg var 6+5 på vei. Da kom uggenheten.. Nå er jeg 7+3 og er småkvalm hver dag, på og av i perioder på dagen.. Så det stemmer nok at hvis det kommer så kommer det i uke6-7.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Koselig "herping" i så fall. :-) Vi nygravide trenger å roes ned. Hvis jeg bare blir småkvalm skal jeg nok kunne leve med det. Men jeg er ikke spes hypp på å kaste opp! Hvem er vel det? Har ganske ny jobb, så jeg vil veeeelidig gjerne slippe å sykmelde meg! Men det viktigste er at spira er på rett plass såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei Marianne 75 Jeg har ikke merket noe særlig på puppene jeg, kun at de har blitt litt tyngre. Det gjør ikke noe om de vokser, hihi Jeg har også kjent meg uggen og litt kvalm noen dager allerede jeg. Kjente det spesielt for noen dager siden, og i morges. Kjennes ut som jeg er fyllesyk jo! Lover jo ikke så bra, men jeg velger å se positivt på det likvell. Skal prøve å ikke klage så lenge spiren har det bra Er vell ingen som liker å kaste opp nei, blørk! Hehe, du er på telttur i skogen ja i 6. uke, jeg er på ferie i danmark med hele familien, søsken med ektemenn, tante, mormor og mamma! Jeg begynte også ganske nylig i ny jobb, har bare jobbet der i 5 måndeder. Er et vikariat som varer til 1 mars, så dersom dette går bra, så passer det veldig godt med termin i slutten av mars Kom på en ting - jeg er heller ikke så trett lenger, håper ikke det er noe dårlig tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2006 Nei, nå skal du ikke bekymre deg for at trettheten er borte! Flere har sagt at symptomene kommer og går, så vi må tørre å stole på det. Kan vi ikke prøve å lage en ikke-bekymringspakt som kun brytes hvis en av oss skulle begynne å blø? Noe vi ikke skal selvsagt, ikke så det er farlig i hvert fall! Jeg har også hatt den nye jobbe ni 5 mnd, men den er fast da. Siden det er statlig regner jeg med at det ikke blir noe tull. Man kan jo ikke planlegge barna så de passer med jobben. Har prøvd i halvannet år og mistet en på veien, hvordan skulle jeg kunne forutse det? Men klart det gir mindre dårlig samvittighet når man har det som deg, passer jo perfekt! Så får du se hvordan det blir med jobb etter permisjonen. Hvor i landet bor du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. juli 2006 #6 Del Skrevet 20. juli 2006 Vi lager en ikke-bekymringspakt ja, det var lurt Helt sant det du sier - vi kan jo ikke ta hensyn til jobben når vi planlegger barn. Jeg jobber i det private jeg, bor i rogaland. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juli 2006 Bor i Akershus, så det er et stykke unna. Internet er helt fantastisk, man får kontakt med mennesker på tvers av alle grenser! :-) Vi har Bli gravid treff i Lillestrøm i dag, og jeg skal dit siden jeg har vært med før og er så nygravid. :-) Morsomt det også, treffe likesinnede nå som ingen venninder er i samme fase. Hva betyr Mi tesero? Er det min kjære eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 21. juli 2006 #8 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja internett er helt fantastisk Det høres kjekt ut med treff, men jeg bor i en liten by og dersom jeg vil på treff må jeg reise 1 time hver vei... Mi tesoro er spansk og betyr skatten min. Jeg har jo en liten skatt i magen min I dag hadde tempen gått litt ned igjen, men ikke noe å bekymre seg for det Har du masse symptomer i dag da? Jeg har litt ømme brystvorter, men ikke noe annet, hmm... litt småuggen kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! I dag er jeg bare ørlite kvalm, og puppene er ømme, dog mindre enn i går. Men det skal jo ikke bety noe nei! :-) Jeg har fremdeles vondt i venstre side der jeg hadde exu sist, og når det er som værst er det klart jeg tenker at det nye embryoet har nok festet seg i noen rester... men prøver å skyve det unna. Akkurat to uker til UL som skal vise om det sitter riktig! Min første feriedag i dag, så nå er det bare å finne på ting som får dagene til å gå. I dag var det husvask, i morgen kanskje en båttur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 21. juli 2006 #10 Del Skrevet 21. juli 2006 Det betyr ingenting nei Prøv å skyv bekymringene bort ja, det er vell svært sjelden at en har 2 exu etter hverandre?! Blir spennende å høre når du har vært på ul. I dag har vi vært i byen i flere timer. Trasket rundt og kost oss på kafè. Tidlig i morgen tidlig reiser vi til danmark. Så dette blir mitt siste innlegg her på bim før jeg reiser. Kommer tilbake neste lørdag. Skal bli herlig å komme seg bort å bare kose seg og slappe av Håper at det går kjempefint med både meg og deg og spirene våre når jeg kommer tilbake fra ferien. Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå