Gå til innhold

Heisann Oslojente =)

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann kjære Oslojente!

Det stemmer nok desverre, at vi hadde utskrapning rundt samme tid i august, nærmere bestemt 25. var min dato. Koselig at det gikk så fort for dere også å bli gravide igjen, men litt rart at det virkelig kan gå an å få termin så nærme samme dato, for oss begge. Min menstermin er faktisk 25. august!!!

Jeg skal føde på Sørlandet sykehus i Arendal. Fødte der sist også, og var veldig fornøyd, tross en tøff fødsel på 28 timer med epidural og vacuumsug =( Men ut kom han og var selvsagt verdens skjønneste gutt - og alt strv var verdt det =) Gleder meg til å føde jeg nå...er spnet på åssen det blir denne gangen!

Er du i fin form da? Mye plaget eller? Jeg har, som nevnt over, veldig lite plager - heldigvis. Håper det varer =)

Lykke til videre, Oslojente - håper vi snakkes igjen før vi føder. Gøy å høre åssen det går med deg vettu!

KLemmer fra meg,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Mente vi hadde enda nærmere dato jeg men da husket jeg litt feil da... jeg hadde utskr 4 august på A-Hus. forferdelig å oppleve noe sånt, men vi er jo oxo heldige som har blitt gravide så fort!

Jeg skal denne gangen forhåpentligvis føde på Ullevål. Skulle det sist oxo egentlig, men da var det fullt og vi måtte til Bærum den gangen. Fødte oxo en sønn, nov 2002, men fødselen varte totalt i 13 timer, 7t hjemme uten de store smertene og 6 timer på sykehuset med litt mer smerter:-) Ellers kaller jeg fødselen min for en drømmefødsel...Jeg er oxo veldig spent denne gangen, håper det bare ikke går altfor fort heller. Har en snau times kjøring til Ullevål :-)

Formen er heller litt laber, har BL som sist, men smertene er mye verre denne gangen. Slet oxo med ekstrem kvalme de 12 første ukene. Men jeg liker ikke å klage altfor mye heller da...

Arendal ja, vi skal til dyreparken i helga vi. Blir kos men oxo slitsomt for bekkenet.

Men men, vi får holde kontakten da vettu, så ser vi hvem som vinner kappløpet tilslutt...hehe.. Venter forøvrig en gutt til vi da:-)

God helg, og fortsatt lykke til:-)

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...