Gå til innhold

Løp til toget idag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på om det er skadelig/ farlig å løpe og stresse til tog/buss.....

Er jo litt dårlig trent og kjenner det i hele kroppen når jeg beiner sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal vel helst ikke løpe så mye når man er gravid.. Har ikke noen god forklaring på hvorfor akkurat nå, men jeg kjenner selv at jeg har lite lyst til å jogge med spire i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, en kan fint løpe! Jeg trente i mitt forrige svangerskap jeg. Og det gikk så fint atte!! Men merk dine begrensninger selv. Hopping er ikke anbefalt, men jeg har vært i en liten båt i stor sjø uten at ungen tok skade. Men da merket jeg at det var i meste laget.

Men det har nok ikke gjort no skade, slapp av du! :) Mange som jogger til ungen nesten faller ut tilogmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord!

Kommer nok ikke til å løpe så mye, men det er jo fint å gå litt raske lange turer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du fint gjøre!! :)

Da er du i form til fødselen!

Jeg trente med andremann, men ikke med førstemann. Og jeg klarte fødselen bedre med andremann... Taklet smertene bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løp som en gal gjennom hele Kastrup, flyplassen i København, da jeg var 8 uker på vei. Var fryktelig sliten og anpusten da jeg heldigvis nådde flyet, og babyen klarte seg fint. Er vel ikke å anbefale å gjøre sånt hver dag, men tror det skal veldig mye til før babyen tar skade. Hvis det var veldig farlig å løpe når man var gravid, ville alle ha visst om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg springer så og si 7 timer hver dag på jobb. Jobber i restaurant og der er det full guffe for tida.Skal si da er slitsomt. Har vært på Ul og alt stod bra til i uke 9, nå er eg i uke 11. eg prøver å sresse litt ned,men ikke så lett i denne bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...