Gå til innhold

Nylig gravid

Kaja_07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde min siste mens 19 juni. Så jeg er vel 3 uker på vei eller noe (dvs. 5 dersom man regner fra første mens dag).

Jeg fant det ut på tirsdag - og er super lykkelig.

Du heter Cathrine78, er du født i 78? Det er nemlig jeg.

Hvor langt på vei re du? Har du vært hos lege? Er det din første?

Ja, jeg tror dette blir 9 mnd i lykkerus. Har man en dårlig dag er det bare å tenke på nurket så blir alt bra igjen:-)

Får bare at alt går bra.

Har du vært hos legen?

Jeg skal til legen i dag.

Vi har prøvd i 1år ,så vi også ble så glad at vi gråt da vi fikk positivt resultat :-)

heija:)

ekje så langt avgårde æ heller:) hadde siste mens i mai! kjæresten min blei så gla at han hadde mæst løst å springe ne t modern m hele testn å vise t ho:)

men har fådd to termina. va os gynekologen den 11 juli ( av rein nysjerrihet) å han sa 5 mars. å legen som æ va os no den 19 juli sa 22 februar.. men ska på ny ultralyd neste onsdag (26 juli) så d blir spennanes:)

Annonse

æ blei 23 i april:)

åsså har stortsett alle venninnan min fådd onga, så æ va bare gla når æ å plutseli va gravid!! å de fleste venninn mine e like gammel eller 1-2 år mindre enn mæ. dæm æ har som e eldre har ikkje onga! ikkje av dem som æ har kjent i mange år da. men d e utruli mange som ska ha i år! kjenne 4 som har termin denna mnd! ene har fådd ei jenta, ei i august, september å november!! å ei i januar:) så æ går no ikkje helt aleina her oppe:) kor i norge hold du hus da?? æ bor i nordens paris:)

Hei, gråt ja, det gjorde virkelig jeg også. Mange ganger i løpet av dagen. Kjøpte meg svangerskapskaldender i går, kjempe grei. Da er det enkelt å følge med hvor langt en er på vei og hva som skjer inni magen. Jeg skal til legen 29.aug. han er på ferie til da. Tenkte kanskje om jeg skulle oppsøke en gyn. (privat) og høre om jeg kan få komme inn før. Tatt to tester og begge var positiv (vi har prøvd 1 1/2år) men vil liksom være litt mer sikker. Har de typiske mens smertene det står om alle steder, og smerter i nedre del av magen.

Annonse

hehe:) d aller beste e at æ sku på kafe m ei venninna som har termin no på onsdag her en dag (før æ veste at æ va gravid) å æ sa tell ho på tøv at æ blei ikkje m vest d va smittsomt! å uka etter fant æ ut at æ va gravid.. så æ sente ho mld å sa at d va vest smittsomt likevell:)

om 2 daga e d ny ultralyd!! æ glede mæ:) men min kjære ska ikkje være m.. han e dradd på ferie m kompisa.. vi har egentli tilbringt lite tid ilag den siste tia sia vi jobbe om hverandre veldi ofte.. så vi treff hverandre stortsett bare i døra, eller av en av oss sover når den andre kjem hjem. å æ føle at æ treng mere nærhet. han hadde egentli ikkje løst å dra, men han har nesten ikkje sedd kompisan sine heller!

jaja måtte bare få d ut!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...