Rosaglede Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Hei alle sammen Syns bare magen vokser og vokser jo mer jeg er ute i solen....er jo halvveis i dag....så kjekt...regner med det er flere i samme båt... Er kjempe gla for at alt går så bra... Flere som er kjempe happy for tiden og uten plager....litt har man jo..men ikke så gale... Alle må ha en nydelig dag...og nyte graviliteten...er herlig....er første gang jeg er gravid..men er herlig uansett... Har ikke spist lykkepiller..hehe våknet bare i kjempe humør..
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 jeg er også halveis 20+ 4 idag:) og er kjempelykkelig:) hehe å gå med en baby i magen er bare helt fantastisk:) å bære på et helt nytt liv...... har fått en fin kul på magen nå kos deg masse i solværet, du kan sole deg litt for meg også, her er det overskyet og har regnet litt, har vært slik lengenå.....
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Grattis Er 22 + 1 saa litt over halvveis da, men fortsatt en fantastisk f0lelse aa gaa gravid hver eneste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå