Gjest leelu23 venter jente 25.11 Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 våknet 0630 idag.. hat! også såå dårlig jeg har sovet.. skal snart til jordmor- kl 09.. men nå har jeg jo kjeda meg i snart en time hjemme og skal kjede meg en hel time til... tra la la la
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Våken fra halv sju om morran jeg, men kommer ikke på jobb og dermed pc før åtte gi oppdatering på jordmortima di når du kommer tilbake da vel! ps: er du sykmeldt eller på ferie? Nysgjerrig jeg
Gjest leelu23 venter jente 25.11 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Hehe okaj. Ja skjedde ikke mye spennende hos jordmor igrunn.. ble veid da:) har lagt på meg HERLIGE 11 kg..og hun bare: ja jeg kan se du har lagt på deg siden sist.. HEHE HEHE jadda:) erre så nøye a? Er sykemeldt jeg. egentlig deilig når det er så varmt som det er nå. Nå skal hvertfall samboer ha 3 uker "ferie" så da har jeg noen å kjede meg med!! Har jo meldt meg inn i sommerklubben her på bim.. da vi hverken har tid eller penger til ferien vi ønsker oss
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er også sommerklubb-medlem, men det er fordi jeg jobber og ikke har ferie overhodet i sommer... har ikke tjent meg opp retten til ferie siden jeg starta først i oktober ifjor Men det går sikkert greit likevel. Ser fram til å ta tidlig permisjon jeg, skal kose meg masse sammen med datteren min og mamman min fram mot jul med baking, lagedager, julepynt og annen kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå