Gå til innhold

Trener ganske mye, forsøker å spise riktig.......men, noen med erfaring fra Herbalife?

Anbefalte innlegg

Jeg er så fortvila, jeg trener ganske mye, og de dagene jeg ikke trener er jeg alltid veldig aktiv. Går tur med tulla, jobber i hagen, eller med huset. Jeg forsøker så godt jeg kan å spise riktig, men det er ikke lett.

Er vanskelig å spise så ofte synes jeg.

Jeg er 176 og veier nå 106 kilo.........føler meg slett ikke bra med meg selv.

Skulle så gjerne klart å komme ned til 80 kilo ihvertfall......

(aller helst 70....men )

Er frustrerende når jeg trener såpass som jeg gjør....løper flere kilometer, svetter som en gris...men alikevel.

Jeg tror det er mine sprekker som gjør det. Trangen til å kose seg....skulle ønske jeg ble kvitt den.

Burde jeg forsøke hypnose? psykolog? for det hele ligger i psyken min

Vurderer også Herbalife......noen som har erfaring med det?

Fortsetter under...

Hei. Ja, jeg har erfaringer med herballife. Første gangen jeg prøvde for flere år siden var jeg ikke motivert nok + at jeg fikk i meg for lite vann. Dvs hodepine og jeg ga opp. Så starta jeg opp igjen for ikke så utrolig lenge siden, mest fordi jeg trenger frokost, men takler ikke mat tidlig på morgenen. Jeg statret med bare en shake pr dag, men merket at formen ble bedre, jeg fikk energi og guts til å komme meg gjennom et tøft skoleår, kjærlighetssorg, savn av venninner osv. Jeg er alenemor, 24 år, bodde langt utti hutteheita alene med sønnen min, og hadde selvfølelse lik null! For å gjøre en lang historie kort, jeg begynte å gå ned ganske radig i kg etterhvert, fra 80, 5 til 72. Fra å føle meg som verdens største taper for 6 mnd siden, har jeg nå startet eget firma. Herballife er jo i realiteten noe alle trenger, siden det inneholder alle de stoffene kroppen trenger, og jeg er overbevist om at det hjalp meg til mye mer enn å gå ned i vekt. Jeg har hatt en liten stopp nå, men nettopp begynt igjen. Skal ned til 65 kg, men kommer til å fortsette med frokostshaken. De har også masse hjelpsomme vitaminer ol, "sjokolade-bare", nøtter m.m. Man sulter seg absolutt ikke ned i vekt, siden det er så sunt med HB, vil jeg si at det må være en av de beste metodene. Sønnen min på 4 spiser lite mat, så han får også av produktene.

Håper du er motivert og satser på det! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...