Gå til innhold

Spark :D

Maya06 & Leah 07.08.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent rumling siden uke 15, og spark siden uke 17, men naa satt jeg og saa paa magen min og plutselig saa jeg hele magen bevege seg!! Var skikkelig spr0tt men helt utrolig! Er naa 22 + 1 :D

\Antar at alt saant er artig naar man er f0rsegangs hehe.. sitter her alene mest sannsynlig den eneste som er oppe paa denne tiden av d0gnet saa da maatte jeg bare rope det ut, mens jeg sitter her og kjeder meg hehe!

sov godt vidre da jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er innmari moro når du ser det første gangen! grattis med første mage bevegelses-så-man-kan-se-greier;)

Skrevet

tihi takk takk :) var skikkelig artig altsaa!! bare synd sambo ligger og sover, han ville ha ledd seg ihjel hehe! dette er g0y :) liten opptur etter jeg ikke faar sove for er saa kvalm! :(

Skrevet

Dette er nok artig uansett om man er første- eller andregangs :) hehe... det er så utrolig kult å se magen flytte på seg sånn!!! Nyt det :) håper du får oppleve masse sånt framover!

Skrevet

Ja i gaar saa sambo det ogsaa :) Er saa g0y!

Skrevet

det er så gøy.. har nettopp ligget i senga foran speilet jeg og kikket på magen som har beveget seg i en 15-20 min jeg. kan ligge sånn og kikke leeenge, tenk, en levendes baby inni der, jeg kan fortsatt ikke tro det, selv om jeg både ser og kjenner den:) hihi ufattelig

Skrevet

Hehe ja, det er en merkelig f0lelse. Vet jo at jeg er gravid, men tror ikke jeg fatter det f0r jeg holder h*n i armene mine:)

Var hos j/m idag og h0rte hjertelyden igjen, DET har jeg problemer med aa svelge, for synes det er det merkeligste jeg har opplevd hehe.. Hjerteslag inni magen min liksom :D hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...