Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp at du får først ei jente til også får du nok en gutt. Så det vil si til sammen tre unger.

Jeg får opp navnet Ida? har du noen forklaring på det?

Ellers ser jeg mai som en mnd der noe skjer eller har skjedd. mulig du blir gravid da, eller får unge nr 2. for det var første mnd som slo meg. Mai er hvertall ikke en helt vanlig mnd for deg.

Jeg får opp at du ofte tenker at andre er lykkeligere enn deg?kan det stemme? at du ser litt opp til andre familier og føler at di har det bedre enn deg? sånn kjærlighetsmessig sett?

Jeg tror bare du skal tenke på at det er vanlig at det er bølgedaler i ett forhold, det hadde det blitt uansett hvem du hadde bodd med. Visst begge, både du og mannen din innser dette, så vil dere virkelig se hva dere har og hvor heldige dere er.

Selv om ett forhold går opp og ned, er det ikke dermed sagt at man ikke elsker hverandre mer. Det er bare sånn livet er.

Dere kommer til å få ett lykkelig liv sammen. Fordi dere er begge er sterke personer. Stå på.

driver dere å pusser opp/maler?

måtte bare spørr. klemmer fra irene

Så dyktig du er! I borettslaget her vi bor males vinduskarmer og verandaer. Våre ble malt idag!

Ida er navnet mitt... Helt utrolig: )

Rart dette med å føle seg lykkelig, var ikke forelsket i samboer i utgangspunktet (er det nå altså!) men har gått mange runder med meg selv kan man si i forhold til om dette er det rette eller ikke, så det kan vel i grunnen stemme... Glad for at det ser ut til at vi holder sammen: )

Ser du noe annet i fremtiden min/vår? Må jo spørre..: ) Helt imponert jeg!

Dæven døtte.Tuller du med meg? heter du Ida???? jeg fikk sjokk jeg nå. For dette stemte jo veldig godt. haha. Måtte løpe ut til samboeren jeg nå, for å fortelle han dette. Jeg har truffet på mange ting, men dette var gøy:)

I sta spådde jeg på ei som ikke fant dior solbrillene sine. Jeg følte da at di lå i en veske i ett skap og jeg så noe plastikk.

Gjett hvor hun fant dem? i en veske hun hadde glemt hun hadde brukt, i skapet og det lå hundebæsjpose-rull oppi vesken hennes:) det er gøy når man får bekreftet at det er rett.:)

Hmm... men nå ble jeg helt gira her jeg.

Jeg ser at du har lyst hår? stemmer det?

Melina oogså?(nydelig navn forresten:)

Skal jeg føle navnt på samboeren din også?

Kjetil og Morten får jeg opp....er dette noen nære navn?

ellers får jeg opp en god jobb på mannen din?

Takk for det: )

Du har tydelig greie på dette du! : )

Jeg har lyst hår ja, og Melina har fått det nå, hun ble født med mørkt da, men det lyse kom ganske fort!

Morten heter sambos nærmeste kompis, men Kjetil har har vi ingen nære som heter (bortsett fra treningsinstruktøren på sats som jeg har siklet på i det stille: )

Sambo fikk ny jobb (praksisplass gennom aetat) fra påsketider hvor han trives veldig godt, han kommer nok til å få fast stilling og han får nå også dekket lappen av aetat så man kan si det er en god jobb ja! : )

Nei, dette var ordentlig gøy! : )

Tusen takk for at du har tatt deg tid!

Si fra hvis du ser noe annet da? : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...