Gå til innhold

Noen som er på KK Bergen her???

Anbefalte innlegg

Skal til forundersøkelse om noen uker.. hva skjer der....?? er så redd de skal klage på vekten min... har på 17mnd tatt av 20kg, men er litt for tung enda regner jeg med...

er 98 kg nå.... gi meg håp noen...

mange klemzer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5680427-noen-som-er-p%C3%A5-kk-bergen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg lider også av vekta mi, men vi byttet til deet private av flere grunner, det er så lang ventetid. Men i det private hørte jeg ikke noe om vekta mi, jeg fikk bare beskjed om å ikke slanke meg nå som vi skal prøve, for det kan forstyrre roen i kroppen min.

Er der priv du skal til??

Du trenger ikke å grue deg, går så fint så. Jeg har begynnt på spray nå så vi er igang nå, det er så spennende..

Ønsker dere lykke til

klem

Hei,

Jeg har vært til forsamtale på KK i Bergen - 26. juni.

De var kjempehyggelige der så det er ingen grunn til å grue seg. Jeg er 78 kg og 170 høg. Jeg fikk beskjed av gynokologen min at jeg måtte ned 6 kg noe jeg sliter med :( Er altfor glad i snop og brus :( På KK sa de ingenting om det så jeg spurte på slutten av samtalen. De sa jeg ikke skulle tenke så mye på det - måtte heller slappe av og ikke stresse. Det var godt for meg å høre for jeg sliter veldig med å gå ned :( Er imponert over deg som har gått ned 20 kg.

Vi har fått time for starte nå i høst så nå er jeg virkelig spent. Håper tiden går fort fremover.

Har dere prøvd lenge? Har dere barn fra før?

Tusen takk for svar begge to..... går gjennom det offentlige først... har gått til privat lege i 6 mnd...

har ingen barn... og har prøvd i 3,5 år...

masse lykke til til dere begge... krysser fingre og tær for at dere slipper mer enn dette forsøket.

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...