Gå til innhold

Ingvildo? Vil du se på meg og???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg muligens kan være gravid? Hvor mangen barn kommer jeg til å få? Blir det tvillinger neste gang og? Kommer jeg til å få meg jobb?

Han:30.01.81

Jeg:05.10.81

Håper du tar seg tid til å spå meg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er gravid nå. eller like rundt hjørnet. får ett sterkt svar på det.. får også opp tallet 4. så kanskje det blir 4 unger tilsammen. får opp Jente. Tvillinger blir det nok ikke. men jeg ser noe nytt i livet ditt. om det er en ny graviditet, bolig kjøp eller noe, vet jeg ikke. men noe sier meg også tallet 8. er det ett tall du kan forbinde med noe?

Jeg ser en jobb som har noe med mat å gjøre. litt forvirrende dette her. men håper jeg ga deg litt hjelp i hva du selv tror.

Skrevet

Tusen takk for at du såg på meg:o)

Jeg har 2 jenter på 6 mnd, så egentlig håper jeg at jeg ikke er gravid... Missforstå meg rett:o)

Håper det er bolig kjøp du ser, for jeg ønsker å flytte:)

Tallet 8??? Nei, det sier meg ingenting... eller vi er sammen på det 8. året... det er det eneste jeg forbinder med det...

Jeg er førskolelærer, så jobb med mat?hm..

Kan du se hvordan det går med ekteskapet?

Skrevet

To jenter på 6 mnd. da skjønner jeg det kanskje blir mye med flere. men det var hvertfall det jeg så =) ja, fikk opp tallet 8. men det gir meg ikke svar på hva det er med tallet. kanskje at dere har vært sammen i 8 år som du sier.

Får også opp mat i jobben din ja. Eller kanskje du har jobbet med det før?

Ekteskapet er i en liten bølge dal for tiden. ser at dere har det bedre nå enn på en stund. kan det stemme at dere diskuterte/kranglet mye i mars/april?

Skrevet

Jeg har ikke jobbet med mat før...

Vi har hatt en veldig tøff start på foreldrerollen... den ene jenten vår ble født med tarm-atresi og har blitt operert 3 ganger... Så du har helt rett i at ekteskapet er og har vært i en liten bølgedale...

Kommer jenten vår til å bli helt frisk og kommer hun til å slippe flere operasjoner???

Skrevet

Huff da. leit å høre. Jeg ser ikke flere opperasjoner. Men kan ikke love deg at ikke det skjer.

Hun er eller kommer inn i en god periode nå. men om hun blir syk igjen kan jeg ikke utale meg om.

Jeg har hørt en plass at man kan se om ett barn blir syk ved å se de i håndflaten. er den ene hånden rødere enn den andre, så vær litt på vakt.

Håper dere får en litt lettere fremtid.

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å se på meg...

Ha en fin sommer!!!

Og god natt:o)

Ps: Hun er i en god periode no:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...