Gå til innhold

Oktober: Takk for all støtten!!!!


tjorven 1

Anbefalte innlegg

så utrolig godt å lese alle de engasjerte og trøstende innleggene fra dere alle.

Dagene går relativt greit på en måte, gråter ikke hver dag lengre, men de dagene jeg gråter gråter jeg skikkelig :-) Men er her inne og leser litt da er jo liksom litt med dere forde. Veier nå 2-3 kg mindre en da jeg ble gravid, så kroppen er tilbake, og det er litt godt, når man ikke er gravid lengre og uten baby i armene og skylde på hjelepr det faktisk og ikke se gravid ut lengre..

 

Men jeg blir nok det før eller senere igjen jenter.

jeg har alltid satt pris på å gå gravid men higer liksom ikke etter det denne gangen da det har gått "galt " tre ganger på rad. Man higer ikke akkurat etter det da selv om "det er lite sansysnlig" at det vil gå galt igjen...

 

Men over til dere, kos dere med magene deres, det å være mamma er jo så gøy. (hadde jeg levd for 100 år siden hadde jeg sikkert hatt 18 unger hehe )

 

Koser meg med kjæresten datteren og prøver å bygge opp sjel og kropp til kommende utfordringer i livet...

 

Dette går bra!! det skal gjøre det. Hvem vet kanskje en spire har flyttet inn før oktober er omme??

 

Vi får se...

 

Lykke til videre jenter og igjen takk for all støtte.

 

Den lange fulle historien blir lagt ut av jordmor siri på min historie under minnelund for den som vil lese.... Historien om IDA MARIE.

 

KLem og takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til Tjorven 1!

håper allt godt for deg og dine :)

du er sterk og ja du må no hålde oss opptatert med hvordan d går framover, spire eller ikke ;)

Takk for at du har delt historien din me oss!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre Tjorven 1. Har tenkt mye på deg i det siste om hva du har gått igjennom. Det er umulig å forestille seg.

Skal nok lese historien. Må si du er tapper.

Stå på. Ta godt vare på hverandre.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre.. Det har vært veldig trist å følge deg og din historie, men takk for at du delte den med oss.. Du virker som en sterk og tapper person, tross alt du har måttet takle... Sier som katoes, stå på og ta vare på hverandre:)

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker dere all verdens lykke i fremtiden, til tross for den sorgen dere nå kjenner så forferdelig på.

 

Kan med hånda på hjertet si at jeg nok aldri kommer til å glemme historien om Ida Marie og dere som familie.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...