Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet før fødselen?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ul 28.juli og det jeg går rundt og tenker på er om jeg vil vite kjønnet eller? Har hele tiden sagt at det vil jeg ikke - må ha litt spenning - men no er jeg litt usikker. I og med at vi har tettere oppfølging nå og flere ul så er sjansen for at vi får vite det ganske stor så jeg er litt usikker.

Vil dere vite det ?

Fortsetter under...

Vi ville ikke vite forrige gang og koste oss masse med det. Hadde en sterk gutte følelse så jeg tror overraskelsen hadde blitt veldig stor om det kom ei litta jente... :o)

Denne gangen vil vi vite det, om h*n vil dele hemligheten med oss da... Mest av praktiske hensyn og fordi jeg har en på 5 som er UTROLIG spent på om han blir storebror til en liten gutt eller ei jente.

Ja vi skal vite kjønnet på UL :)

Klarer ikke å la være... er så nyskjerrig :)

Men jeg vet med 99,99% sikkerhet at det blir en gutt uansett :P

-Man kan ikke se bakfra at jeg er gravid

-Superblomst spådde gutt

-Hjerteslagene var i 150/min

-Den ligger langt nede

-Og jeg har det rett og slett på følelsen :)

(selv om man ikke alltid kan stole på spådommer osv så tror jeg likevel det blir en guttetass ;)

Annonse

Jeg vil gjerne vite det, dersom de kan se det. Kommer til å ha 4. ul'er fremover, for er med i Stork-prosjektet på Riksen, så da vil jeg gjerne vite det. Fikk vite sist at vi ventet en liten gutt, som nå er ett år på tirsdag 25. juli. Sist var det deilig å tenke på at den lille som sparket der inne var en gutt og det var lettere med navn osv. Fikk lettere bygd en relasjon til babyen, synes jeg da - men vi er alle ulike.

Forrige gang så jeg det forresten på UL før jordmor sa det til oss. Junior lå og sprikte med beina, så det var ingen tvil om hva det ble hehe...

Tro du meg, spenningen er der uansett om du vet kjønnet eller ikke.. Jeg har to barn fra før. Man vet jo ingenting om hvordan barnet ser ut, hvem det ligner på osv.. Denne gangen vil vi vite kjønnet, syns det er greit å få et forhold til han eller henne og ikke bare "babyen", begynne å tenke litt på navn, litt praktisk med klær siden jeg har to jenter fra før og greit og vite om jeg kan bruke klærne igjen.. Med min yngste datter hadde jeg en sterk guttefølelse før UL, vi bestemte oss for å vite kjønnet og jeg ble utrolig overrasket over at det var en jente, og glad jeg fikk vite det før den guttefølelsen vokste seg enda sterkere...

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Et velskapt barn er jo som nevnt før det viktigste.

• 2 uker senere...

hei

vi har bestemt oss for å ikke få vite det, denne gangen som forrige gang. Kjempe spennende da :)

Jordmoren spurte oss rett før pressveene om hvilket kort hun skulle ta frem (rosa eller blått), og vi sa hun bare kunne ta opp det blå. Så sikre var vi på at det ble en gutt. Kan tro vi ble lange i maska da det kom en liten frøken gitt.:)

Vi hadde lyst til å vite det denne gangen også, hvis den lille ville vise oss seff;)

Alt sto bra til og da ropte dattera (hun var med) begeistret : " det blir en gutt mamma!" Så vi fikk se det før vi så etter, så det var vel meninga at vi skulle vite det...;)

Jeg hadde en sterk følelse for at det var jente sist, og har blitt spådd 2 jenter men når jeg ble gravid denne gangen så fikk jeg ikke jentefølese og var derfor i tvil om dette ble andre jenta..... og det var jo riktig ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...