Gå til innhold

Hei Ingvildo :-) velkommen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei =) takk for det :) Jeg er helt ny i dette, men føler jeg har synske evner. så da prøver jeg å spå deg og =) Du blir gravid på våren engang. får opp 2007 og 2009. Kan være det er to graviditeter disse årstallene viser meg.

du får to barn med ganske tett mellomrom. og ett barn om noen år. tallet 6 får jeg opp. kanskje barn på nytt igjen om seks år.

to jenter og en gutt. Du er en veldig tenkende person får jeg også opp. og noe nytt har nettopp skjedd i livet ditt eller kommer til å skje ganske snart :)

det stemmer det at jeg tenker veldig mye... jeg bekymrer meg unødvendig over mye som jeg egentlig ikke trenger... jeg er i 10 pp nå og begynner og bli veldig lei dette... huff... føler selv at jeg legger altfor mye i det, jeg vet ikke... ønsker barn så indrelig.... ser du noe annet? ang, boligsituasjon, økonomi og kjærlighet?

Jeg ser vibrasjoner/uroligheter i livet ditt nå. du er kanskje redd for å misslykkes og hva andre syns om deg. Ser boligkjøp innen 2 år. Penger ser jeg også masse av. om det er at du kommer til å vinne en stor sum, eller tjene de selv er veldig uklart.

Ang kjærligheten ser jeg en stor sol. kanskje du finner den store kjærligheten i sommer. eller om du allerede har en kjæreste, så vil forholde deres styrkes ekstra i sommer. og du tar ett viktig valg i august.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...